נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

קורס הגשמה ושפע

קורס הגשמה ושפע

בתטא הילינג רעיון ההגשמה נובע מהאמונה שניתן ליצור דבר מה לתוך המציאות הפיזית באמצעות התחברות לבורא כל שישנו. כל דבר שמתגשם בחיים שלנו משקף מחשבה, רגש או הצהרה שהבענו. כל החלטה שלנו משקפת את הדברים שאנו רוצים ליצור. הדברים שאנו אומרים או חושבים משפיעים ישירות על הדברים שאנו מגשימים והם אלו שקובעים אם ההגשמה תהיה לטובתנו או לא. אם כל הזמן שתגידו שאין לכם כסף – כך יהיה. אם כל הזמן תגידו ותאמינו שיש לכם שפע כלכלי – כך יהיה. יש חשיבות עליונה לשמור בעקביות על הלך רוח חיובי.

האמת היא שאנו יוצרים את המציאות שלנו ואפשרי עבורנו להגשים את הטוב ביותר שיש לעולם להציע. אבל תחילה עליכם להחליט אלו דברים אתם רוצים ליצור בחייכם. האם יש לכם חלום שבו אתם חווים את החיים שאתם רוצים? להרבה אנשים יש חלומות, אבל המציאות שלהם איננה מתגשמת על פי אותם חלומות.

בקורס הזה נחלק לכם שאלון מעולה שיעזור לכם לגלות הרבה מאד חסמים מפתיעים וחבויים עמוק בפנים שעומדים ביניכם לבין מימוש היעדים שלכם. הוא מראה לכם איך לחקור לעומקם כדי להשתחרר מהם, הוא מלמד מהן כוונות ותזמון אלוהי, ומלמד גם איך לגרום לכל ההיבטים שלכם לעבוד עבורכם.

לאחר ניקוי החסמים תקבלו את כל הלמידות החיוביות החדשות הדרושות כדי לבסס שפע בחייכם. הרבה אנשים משתמשים בתטא הילינג כדי ללמד את עצמם איך להגיע להצלחה כלכלית מלאה, מבלי לעשות קודם בדיקת שריר כדי להבין מה חוסם אותם. לפעמים הם מתאכזבים ומתעצבנים כשהם לא משיגים תוצאות מיידיות. בקורס הזה תלמדו איך לנקות את האמונות האלה שאולי חוסמות אתכם, איך ליצור תכניות, איך להציב כוונות, ואיך להוציא את הרעיונות שלכם לפועל על מנת להשיג את ההצלחה שאתם מבקשים.

הקורס איננו "חוברת להתעשרות מהירה" אלא כלי אוניברסלי של גילוי עצמי שיעזור לכם לממש את הפוטנציאל שלכם ליצירת שפע בכל ההיבטים בחיים שלכם.

תוכן הקורס

 

  • קבלת למידות הקשורות ליכולת ההגשמה במצב תטא
  • ההבנה שחסמים לגבי שפע כמעט אף פעם אינם קשורים לכסף
  • תרגילים להסרת החסמים
  • תרגיל: התזמון האלוהי שלנו
  • תרגיל: זכירת העתיד
  • תרגיל: אני תקוע/ה
  • תרגיל: יצירת העתיד דרך המישור השביעי והגשמה בצורה הגבוהה והמיטיבה ביותר
  • תרגיל: ברכו את הכסף שלכם

מה מקבלים בקורס?

  • חוברת הדרכה לקורס הגשמה ושפע

המועד הקרוב

ראו בלוח הפעילויות שלנו

בתחום השפע והשגת יעדים תטא הילינג מציעה 2 קורסים נוספים:

שניהם מיועדים לבוגרותים של קורס דיג דיפר ושניהם מומלצים בחום

ניתן להשאיר לנו כאן הודעה ונחזור אליכם

מחיר

הקורס עולה 1600 ₪.

בנוסף, קורס הגשמה ושפע הוא חלק מחבילת הקורסים לבוגרי קורס דיג דיפר.

וגם חלק מחבילת הקורסים לבוגרי קורס אנטומיה אינטואיטיבית.

שנמצא את השפע שלנו בקלות ובפשטות,

נגה

לוח ארועים

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר