נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

חבילות קורסים התחלתיים

לקום מחר בבוקר עם שיר חדש בלב

"לייף איז הארד אנד זן יו דיי" (Life is hard and then you die) חזר ואמר אלאן רוט, מנחה הפורום של לנדמרק במבטא הצרפתי שלו, "ואז יגיע כלב וישתין על הקבר שלך."

האמנם זה כל מה שיש בחיים? קושי? שגרה שוחקת? ריקנות? ריצה אחרי הפרנסה, הניקיונות ומטלות החיים? להיות "מופעלת" בכל פעם שאמא שלי (אבא או מישהו אחר) עושה משהו ולהגיב כאילו כל ה-IQ שלי נמחק ואלפי שנות אבולוציה, השכלה ומודעות עצמית ירדו בבת אחת לטמיון?

תטא הילינג מציעה אלטרנטיבה – דרך מודרנית ויפה לחבר בין עולם הרוח לעולם המעשה. היא מציעה לנו דרך עדינה ואלגנטית להתוודע לאמונות הלא מודעות שמנהלות את מרבית הרגשות והפעולות שלנו, ואף מלמדת איך לשנות את הדפוסים שתוקעים אותנו בחיים. כאשר אנו לומדים להבין את צורת החשיבה של התת-מודע שלנו מתחיל תהליך של ריפוי. ריפוי רגשי, רוחני ומנטלי ופעמים רבות מתרחש לצידו גם ריפוי פיזי.

מאות אלפי אנשים לא טועים
מאות אלפי אנשים בעולם כבר למדו תטא הילינג ועוד מאות אלפים או יותר טופלו בשיטה. כתוצאה מכך הצטברו ידע וניסיון רב והתגבש מסלול לימודים מסודר שמאפשר לבנות אני משודרג, בעל תחושה של בעלות בית על החיים, תחושה בריאה של בחירה פותחת לבבות, ולמי שרוצה – גם רכישת מקצוע טיפולי מרתק המאפשר לעזור לאחרים.

כדי לעזור לכם להבין את הרבדים מהם בנויה תטא הילינג, חילקנו את הקורסים לחבילות:

שם הקורס/סדנה חבילת הבסיס חבילת כלי לחיים חבילת אהבה ממבט ראשון
קורס יסוד √√√
הבורא ואני יחסינו לאן √√√
הקורס המתקדם √√√
קורס דיג דיפר √√√
התמקצעות בחקירה לעומק √√√
מפגשים של תכנית הליווי 4 8 12
מחיר מלא, ללא חבילה 4116 ₪ 6116 ₪ לפחות 8616 ₪
עלות אחרי מלגת החבילה 3700 ₪ 5050 ₪ 6600 ₪
שווי המלגה 416 ₪ 1066 ₪ 2016 ₪ לפחות

תטא הילינג מציעה מסלול לימודים עשיר שמוביל להתפתחות אישית ולריפוי. מפגש ההכרות זו הזדמנות לטעום את השיטה ולהכיר אותי מקרוב כדי לגשש אם אני האדם הנכון ללוות אותך במסע הזה פנימה, אל עצמך. זהו מפגש נינוח במרכז שלנו ביפעת, ללא התחייבות.

לימודי תטא הילינג פותחים את דלתות הלב לעולם הרוח, לאהבה עצמית, לקבלה עצמית, לבניית ביטחון העצמי.
"הקורסים שינו לי את הגישה לחיים. הם נתנו לי כלי של ממש שמאפשר לי להתמודד באומץ עם האתגרים בחיי בלי דרמה". (הלנה)
"תטא הילינג פתחה לי דלת לקבל אנשים מבלי לבחון אותם. היא הראתה לי את היכולת שלי לעזור לעצמי ולאחרים." (לימור)
"השיטה עומדת במבחן המציאות. אפשר להתחיל ליישם כבר מהקורס הראשון." (רוזי)

הקורסים המתקדמים מאפשרים לרכוש מקצוע טיפולי מהדרגה הראשונה, תוך כדי ריפוי אישי עמוק:
"כל החיים שלי השתנו אחרי קורס אנטומיה אינטואיטיבית – המקום שלי מול עצמי, חברים, משפחה. וגם בעבודה – אחרי הקורס ביקשתי העלאת שכר וקיבלתי אותה בקלות, בלי המלחמות של פעם." (רעיה)
"הגעתי לקורס אנטומיה אינטואיטיבית עם מחלה כרונית קשה ויצאתי בלעדיה." (נחמה)
"בקורס מחלות והפרעות "נפל לי האסימון". אחריו יכולתי להבין בפשטות את המטפורה שמסתתרת מאחורי כל בעיה." (סיוון)

בעקבות הקורס המתקדם וקורס דיג דיפר נפתחים קורסים קצרים שמתמקדים כמו לייזר בנושאים מגוונים: זוגיות, כסף, יחסים, הגשמה, התמקצעות נוספת בתטא הילינג ועוד. מעכשיו אפשר לבחור תכנית לימודים מסודרת וגם ליהנות ממלגת חבילה.

קורס אנטומיה אינטואיטיבית יוצר ריפוי כל כך משמעותי שבעקבותיו סדרי העדיפויות לא פעם משתנים – יש אנשים שמגיעים להכרה שהיעוד שלהם הוא לטפל באחרים ואז בוערת בהם התשוקה לרוץ להשלים את יתר הקורסים כדי לתת את המקסימום, ויש אנשים שחשים שלווה חדשה ורעננה שמפנה אותם לכל שאר היבטי החיים – המשפחה, חברים, תחביבים. לכן בחרנו להשאיר את קורס אנטומיה אינטואיטיבית כחבילה בפני עצמו, למעט קורס אחד…

"הליגה של הגדולים", "מקצוע לחיים", "סודות הבריאה", "עבודה עם חוקי היקום", "הבנה מעמיקה של החיבור בין גוף לנפש", "הבנת הפילוסופיה שמאחורי תטא הילינג", "לרפא פחדים, טינות, התחשבנויות כואבות ולהגיע לשלום פנימי".
כל זה ועוד מצוי בקורסים הכי מתקדמים של תטא הילינג.

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר