נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

קורס תטא הילינג בצפון

קורס תטא הילינג בצפון

לפני שנדבר על קורס תטא הילינג בצפון, נזכיר שבחודש מרץ 2020 ישראל נכנסה לסגר. הוראת התטא הילינג בארץ ובעולם נעצרה בבת אחת, כי עד אותו יום מותר היה ללמד תטא הילינג רק פרונטלית. 

אז התקשרתי למשרד הראשי של תטא הילינג בארה"ב. הסברתי שאנחנו נמצאים בסגר למשך זמן לא ידוע ושדווקא עכשיו זה הזמן לתת לאנשים את הכלים של תטא הילינג כדי שיוכלו להתמודד עם כל הדברים שעולים בתוכם בעקבות הגבלת התנועה והמפגשים החברתיים. האם אפשר לתת לנו אישור חריג ללמד אונליין עד סוף הסגרים בארץ ובעולם?

"מעניין," אמרה ג'נה, "את השנייה שמבקשת את זה. אנחנו נבדוק ונראה מה ניתן לעשות. כרגע אין אישור."

נדרשו לאנשי המכון לידע של תטא הילינג (THInK) מספר חודשים כדי להתאים את הקורסים להוראה מקוונת ולהעניק למורים את הכלים וההסמכה לעשות זאת. 

בינתיים, הסגר דווקא המחיש לי ביתר שאת את חשיבות המפגש הפיזי. חשיבות השהייה במרחב לימודי משותף. מרחב שאפשר לקום ולהתמתח בו מבלי לצאת בגלל זה מהשיעור, מרחב שתלמידים יכולים לשאול בו שאלות ואני יכולה לענות עליהן בזמן אמת, מרחב שנוצרת בו היכרות בין המשתתפים במהלך השיעורים וההפסקות, מרחב שבו אני יכולה לפנק במשקה קינמון או סלט טרי עם לחמים איכותיים ואחרות ואחרים חולקים בו מטעמים ביתיים ומחליפים מתכונים… 

כך, למרות שנפתחה ההרשאה ללמד תטא הילינג אונליין, פתחתי קורס תטא הילינג בצפון, אצלי בקיבוץ יפעת. זה היה בחודש מאי. הירוק היה עשיר ופורח. מזג האוויר היה מושלם. אנשים באו ממרחק, שמחים להיפגש, להכיר, להתחבק.

מאז עברו מספר שנים. בסיום כל קורס אני רואה את הברק בעיניים, את הלב שנפתח למשתתפות אחת כלפי השנייה, כלפי השני, את החוויה הרב-חושית שהם יוצאים איתה ויודעת – זה היה שווה את ההשקעה!

קורס תטא הילינג בצפון

היתרון המובהק בלימוד קורס תטא הילינג בצפון

הקורסים שלי מתקיימים בקיבוץ יפעת – מרחב כפרי שקט, ירוק, פורח. זה מרחב שמאפשר להתנתק מהשגרה ולהקדיש זמן איכות להתבוננות פנימה וליצירת היכרות מעמיקה עם עצמנו. השקט הזה מאפשר לאנשים לצאת לרגע ממרוץ החיים, להאט את המחשבה ולהיות בנוכחות מלאה בכאן ועכשיו. זה כשלעצמו ברכה גדולה.

בנוסף, לרשות המשתתפות והמשתתפים עומדת דירת אירוח עם מספר חדרים ללינה משותפת. הדירה שמורה בעיקר לבאות מרחוק או למי שמתניידת בתחבורה ציבורית והניתוק הזה יוצק איכויות נוספות לתוך תהליך הלימוד. הלינה היא בתשלום סמלי ומאפשר.

הפקקים בדרך לצפון לא מוגזמים?

יש שעות שבהן הנסיעה צפונה גוזלת הרבה זמן, בעיקר בימי חמישי אחרי הצהריים. בגלל זה בימי חמישי הקורסים מתחילים ב-12. הם מסתיימים בשעות הערב אחרי הפקקים ובימי שישי אנחנו מתחילים בתשע בבוקר בשעה שאין פקקים ומסיימים בשעה שהתנועה זורמת. כנ"ל בשבת. רק החזרה ממני למרכז בשבת לוקחת זמן. יש אנשים שאוהבים את הידיעה שיש להם עוד זמן לשהות עם עצמם, לעבד ולעכל את כל הדברים שקיבלו וחוו בקורס לפני שיחזרו לחיים ולכל הדרישות שלהם.

אז מתי נפתח קורס תטא הילינג בצפון?

כל מועדי הקורסים מתעדכנים בלוח הפעילויות שלנו. את מחירי הקורסים אפשר למצוא בדף הספציפי של כל קורס. לחלופין אפשר לשלוח הודעת וואטסאפ לטלפון 052-3228856 ונתקדם משם.

אם תטא הילינג חדשה לך אני ממליצה לך לקרוא על תכנית כלי לחיים. זו כניסה עוטפת וחלקה לעולם הידע של תטא הילינג. אפשרות לעבור תהליך אישי מאד משמעותי ותרגול רב של הטכניקות השונות של תטא הילינג.

 

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר