נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

בדיקת שריר והלא מודע

תטא הילינג ומרבית שיטות הטיפול טוענות שהמציאות שלנו אינה נוצרת ביד המקרה או בידי כוח עליון אלא בידי האמונות שלנו. לטענתן איננו מודעים לרוב האמונות שלנו, ולכן נדמה לנו שאין לנו השפעה על הקשיים שמופיעים החיים שלנו. אם כך, אם נצליח לזהות לזהות ולשנות את האמונות הלא מודעות שלנו, נוכל לשנות את המציאות שלנו. אבל איך מזהים אמונות לא מודעות? הרשו לי להציג בפניכם כלי שנקרא בדיקת שריר.

בדיקת שריר – כלי חצי מדעי

קינסיולוגיה היא ענף בתחום הביולוגיה החוקר את התנועה שלנו. נמצא שטונוס השרירים שלנו (חוזק השריר) משתנה בתגובה למצבים שונים. שיטות טיפול אלטרנטיביות שונות גייסו הבנה זו והרחיבו אותה. למשל, הם מצאו שהגוף מתחזק בתגובה למזונות שמיטיבים איתו ונחלש בתגובה למזונות מזיקים. באמצעות בדיקת שריר ניתן להתאים לאדם תזונה שגופו מיטיב להסתדר איתה.

בתטא הילינג לקחנו הבנה זו צעד אחד קדימה. גילינו, שכאשר אדם מצהיר הצהרה שהתת-מודע שלו מסכים איתה, טונוס השרירים עולה. כמו כשמבשרים לנו בשורה משמחת ואנו חשים פרץ של אנרגיה. באופן דומה, כשמצהירים הצהרה שאינה נכונה מבחינת התת-מודע מרגישים חלושס. כמו כששוטר עוצר אותנו, או כשהבוס קורא לנו לשיחה דחופה…

אנו נעזרים בבדיקה כדי לזהות מתי נותרו אמונות שונות, ממי ירשנו אותן, איך הן משרתות אותנו ועוד. זהו כלי מרתק שעל פי נסיוני מאד מעשיר את הטיפול.

בסשן מרחוק עומדות לרשותנו שתי טכניקות שונות של בדיקת השריר עצמית:

בדיקת שריר, שיטה #1:

  1. עמדו כשגופכם פונה צפונה.
  2. הצהירו משהו נכון. למשל, "קוראים לי ___." (אמרו את שמכם)
  3. שימו לב לאיזה כיוון גופכם נטה.
  4. כעת הצהירו משהו לא נכון כמו "קוראים לי איזמרלדה."
  5. שימו לב לאיזה כיוון נטיתם.

בדיקת השריר יעילה אם גופכם נע בכיוונים מנוגדים בסעיפים 2 ו-4. זו השיטה העיקרית של בדיקת שריר בה אני משתמשת בטיפול הראשון עם אנשים בטלפון/סקייפ.

אחרי שאנשים כבר למדו תטא הילינג, רובם מעדיפים להשתמש בשיטה #2 כי היא לא מצריכה מהם לקום ולשבת כמו בשיעור ספורט…

בדיקת שריר, שיטה #2:

נדרש ששתי הידיים שלכם תהיינה פנויות.

  1. ביד אחת סגרו מעגל בין האגודל לבין האצבע (כמו בתנועת "אום").
  2. הכניסו את האצבע של ידכם השנייה אל תוך המעגל ונסו לפרוץ את החיבור בין שתי האצבעות. האצבעות צריכות להיות מהודקות מספיק כך שהמעגל לא ייפרץ.
  3. הצהירו: "קוראים לי ___ (שמכם)". כשתנסו לפרוץ את המעגל, הוא אמור להישאר סגור.
  4. החזיקו את האצבעות מהודקות באותה עוצמה והצהירו: "קוראים לי איזמרלדה." הפעם, כשתנסו לפרוץ את המעגל, הוא אמור להיפרץ כי אחיזת האצבעות אמורה להיחלש מעצם ההצהרה השקרית.

ברגע שתתרגלו לצורת בדיקה זו, היא תהפוך קלה ונגישה.

במפגשים פנים מול פנים אני משתמשת בטכניקה דומה, פרט לכך שאני זו שמנסה לפתוח את האצבעות. יש אנשים שמעדיפים שאני אבדוק אותם כי הם חוששים "לעבוד על עצמם" בבדיקה העצמית.

לפני שאתם קובעים סשן טלפוני או דרך הסקייפ, אנא בדקו שבדיקת השריר עובדת לכם. זה יחסוך לנו זמן וגם ייתן לכם מדד טוב אם עדיף שניפגש פנים מול פנים או שאפשר לקיים את השיחה מרחוק.

ועוד מילה קטנה – לא פעם אני מוצאת שאדם שבדיקת השריר שלו מהימנה הוא אדם פתוח. מה הכוונה פתוח? פתוח לגלות את האמונות הלא מודעות שמנהלות אותו ולרוב גם פתוח לשנות אותן. אם בדקת השריר לא עובדת, לפעמים אני מקדישה חצי שעה ויותר כדי לשחרר את כל מה שמונע מהבדיקה לעבוד. אם בא לכם להעמיק אתם מוזמנים לקרוא על כך במאמר נפרד.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר