נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

הילינג – הבנה אחרת של העולם

בשנת 1998 נהגתי במורדות כביש ירושלים תל אביב. לפתע איבדתי שליטה על הרכב והתנגשתי בעצמה במעקה הבטיחות. הרכב נמעך לגמרי, ואצלי התפתח בימים שלאחר מכן כאב צווארי שהלך והחריף. בשנים שחלפו מאז הצוואר נשאר רגיש ולא יכולתי לתלות עליו עליו שרשרת, משקפי שמש או כל דבר אחר. ואם הייתי יושבת לאורך זמן, הצוואר היה מתחיל לכאוב.

בשנת 2009 התחלתי ללמוד תטא הילינג. המטפלת זיהתה שהגוף עדיין בטראומה מהתאונה. היא הציעה לעשות לי הילינג. הסכמתי. כאבים של מעל 10 שנים התפוגגו ברגע! זה עורר את הסקרנות שלי.

הילינג אינסטינקטיבי

גם בלי לתת לכך שם פורמלי, כולנו עושים הילינג בחיי היומיום. למשל, כשילד נופל, ההורים לא פעם מחבקים ומנחמים אותו והכאב חולף. תמיד חשבתי שהכאב חולף בגלל הביטחון הרגשי שההורים נותנים לילד ובגלל שהחיבוק מסיח את דעת הילד מהכאב. אבל אז גיליתי משהו נוסף. לכולנו יש הילה אנרגטית – שדה אלקטרו-מגנטי הקורן מתוכנו. הכנסת הילד לתחום ההילה שלנו, מאפשרת לאנרגיה שלנו להשפיע על האנרגיה של הילד. לזה קוראים הילינג.

אגב, גם כשאנחנו מניחים יד על מקום כואב בגוף אנחנו עושים לעצמנו הילינג. פיזיולוגית נמצא שהמגע גורם לגוף לשחרר חומרים ביוכימיים שמפעילים את תהליך הריפוי הטבעי. כלומר, הגוף יודע מהו הילינג ואיך להשתמש בו, גם אם המודע שלנו איננו ער לכך.

הילינג – הגדרה

הילינג הוא שם כולל לכל שיטות הריפוי האנרגטיות. משמעות השם 'הילינג' (Healing) באנגלית היא ריפוי. הילר הוא מרפא המשתמש בשיטה כלשהי של הילינג, בה הוא מעביר אנרגיה לאדם, בעל חיים, צמח או דומם, במטרה לחולל שינוי כלשהו. מעבר האנרגיה יכול להיות במגע או דרך מחשבה.

אחד המאפיינים המובהקים של שיטות הילינג היא הגישה ההוליסטית שלהן שרואות קשר ישיר בין הגוף לנפש, כלומר בין אורח החיים שלנו והעולם הרגשי שלנו לבין מה שמתחולל בגוף. כשאנו עושים הילינג להיבט אחד של החיים האיזון החדש יכול להשפיע גם על תחומים אחרים בחיים שכלל לא כיוונו אליהם כמו הצלחה כלכלית, הצלחה חברתית ועוד.

תחת הכותרת הילינג נכללות שיטות מוכרות וותיקות כמו רייקי וביו אנרגיה, וגם שיטות חדשות יותר, כמו תטא הילינג.

הילינג – הבנה אחרת של העולם בו אנו חיים

בעולם ה"רגיל" של בוגרי מערכת החינוך, יש לנו 5 חושים. הילינג פותח אותנו למערך שלם של חושים על-חושיים כמו ראייה אינטואיטיבית (היכולת "לראות" את הנולד, לערוך קריאות אינטואיטיביות שמגלות מה קורה בתוך הגוף, היכולת לראות הילות ועוד), ידיעה אינטואיטיבית ועוד. בעזרת החושים הללו ניתן לקלוט את המידע החיוני שקיים סביבנו בצורה זמינה וחינמית. למעשה, אנו קולטים את המידע הזה, אבל הוא לא מגיע לסף ההכרה המודעת אלא גורם לנו להימשך לאנשים מסוימים ולסלוד מאחרים, לפחד מדברים מסוימים ולהרגיש בנוח עם אחרים ועוד. לימודי הילינג מאפשרים לנו להיות ערים למידע העל-חושי הזה שאנו קולטים ונותנים לנו את האפשרות לנהל את האינטראקציה שלנו איתו. כך הבחירות שלנו הופכות להיות הרבה יותר מודעות והרבה פחות אוטומטיות.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר