נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

הגנת תטא מפני יתושים

רגישים לעקיצות יתושים?
יתושות נמשכות אליכם באופן מיוחד?
אתם נלחצים מרחש ה"בזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז" של יתושים קרובים?
אינכם רוצים לכם חשק להשתמש בחומרים דוחי חרקים?
נסו את הפתרון הבא

יצירת סטטוס קוו חדש עם יתושים ויתושות.

חרקים מוצצי דם הינם מטאפורה. דימוי לכך שאנו מאפשרים לאחרים לאחרים לקחת מאתנו מבלי לבקש רשות, או לקחת מעבר למה שהיינו רוצים לתת. שורש המילה יתוש הוא התשה. היתושים מתישים אותנו. או שמא הם נמשכים אלינו כשאנחנו בתדר מותש?

כדי להמנע מעקיצות יתושים רצוי לעשות עבודת אמונות לבירור הגבולות שלנו:
עד כמה אנו מציבים גבולות ביחס לבקשות של אחרים לעומת הרצון שלנו?
האם אנחנו יודעים להגיד "לא"?
כשנרגיש בנוח לבטא את עצמנו, להגיד את מה שאנחנו רוצים בפשטות ובלי להתנצל על כך, היתושות כבר לא תראנה בנו מועמדים טבעיים למציצת דם. ברמה האישית חוויתי שבעקבות מיקוד אינטנסיבי שעשיתי על היכולת שלי להציב גבולות ולהגיד "לא" ולעמוד על שלי בלי לחשוש ממאבק או עימות, במשך קיץ שלם לא נעקצתי יותר מאשר חמש עקיצות. זאת לאחר שאם היתה ולו יתושה אחת ברדיוס חמישים מטר היא כבר היתה מאתרת אותי ועוקצת. השינוי קרה מבלי להתמקד בכלל ביתושים. זו פשוט אחת מתופעות הלוואי המהנות שחוויתי בעקבות טיפולים!

הגנה אקטיבית מפני עקיצות

עלו לרקיע השביעי וזמנו מהבריאה הגנה נגד עקיצות וגם נגד הטרדה של זמזום היתושות בצורה הגבוהה והמיטיבה עבורכם. היו עדים להגנה נפרסת עליכם.
הגנה זו הינה אפקטיבית במתאם לרמת האמון שלכם בה. אם תאמינו שהיא מחזיקה רק שעה, תצטרכו לחדש אותה כל שעה. אם אם תאמינו שהיא מחזיקה מעמד שבוע – כך יהיה.

טיפול בעקיצות

לעתים קורה שלמרות כל מה שעשינו עדיין מדי פעם מגיעה יתושה שזקוקה בדחיפות למנת דם והיא בוחרת דוקא אותנו. במקרה זה ברכו את היתושה. ברכו את היתושה שתלך לדרכה בשלום. התוצאה המפתיעה היא שהגוף מפסיק להילחם בחומר שהחדירה היתושה וסימני העקיצה נעלמים תוך דקות ספורות.

העברת היתושים לתדר גבוה יותר

יתושים וחרקים מוצצי דם אחרים "מתפרנסים" ממנת הדם שהם לוקחים מאתנו. הם זקוקים לה כדי להעמיד את הדור הבא שלהם.
מתוך כך משתמע שאם לא נתיר להם לעקוץ אותנו יותר, לא תהיה להם דרך להעמיד צאצאים נוספים ובהדרגה יסתיים עידן מוצצי הדם. האם זה אפשרי? לדעתי התשובה היא כן. אפשרי שנעלה בתדר ברמה כזו שכבר לא נהיה זקוקים להתשות ויתושות. נהיה אור ואהבה ומי שהיה יתוש בחיים האלה יוכל להתגלם בצורה אחרת שתייצג אור ואהבה!

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר