נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

הדברת ג'וקים בכוח המחשבה

האם זכיתם בביקור לא מתוכנן של חרקים מכונפים, חומים, כאלה שמשמיעים רעש דוחה כשמועכים אותם?
האם אתם נרתעים משימוש בחומרים רעילים שעלולים להרוג אתכם לפני שיהרגו אותם?
האם אתם רוצים גם לחיות בהרמוניה עם כל הייצורים החיים וגם לחיות בבית נקי מג'וקים?
אם עניתם כן לפחות לשתיים מהשאלות הללו, אולי תמצאו את המידע הבא בעל ערך.

שיטת הטיפול בג'וקים (או בחרקים אחרים בעלי תודעה קהילתית כזו ואחרת)

הטיפול המתואר להלן מיועד למי שכבר למד את קורס תטא הילינג יסוד וכבר יודע:
א. שלכל דבר בעולם ישנה תודעה.
ב. שיש לנו יכולת ליצור קשר עם תודעת-על זו כדי להגיע להבנות ולהסכמות.
ג. איך ליצור תקשורת כזו בצורה אפקטיבית.

אם עדיין לא רכשתם כלים אלו, מומלץ להתחיל מההתחלה, כלומר,
להבין מהי תטא הילינג וכיצד תוכלו באמצעותה לשנות את איכות החיים שלכם.

* מאמר זה נכתב בנימה היתולית. מטפלים רבים ששמעו ממני על עצם היכולת לשוחח עם בעלי חיים שונים שנחשבים לרוב ללא יכולת תקשורת עמנו, החלו לפנות לבעלי חיים אותם חוו כמטרד והצליחו להגיע לתוצאות פנטסטיות. כלב שנבח שעות רבות בכל יום פשוט נרגע והפסיק לאחר ששוחחו עימו, יונים שחרבנו ללא הפסק על המרפסת החדשה עברו לעץ סמוך והפסיקו להוות מטרד, ועוד.

מסיבה כלשהי מאמר זה תפס תאוצה אדירה באינטרנט ועורר גיחוך והערות ציניות כאשר הקוראים מפספסים לטעמי את העיקר, והוא, שאם נסיר את המעטה הגורם לנו לחוש נפרדות מכל שאר היצורים ולמעשה גם מרוב בני האדם, נוכל לחוות חיים עשירים, מלאי עניין, אהבה, שמחה והתנהלות מתוך קלות ופשטות.

את הטכניקה המתוארת כתבתי על סמך עצה שקיבלתי ובחרתי לשתף בזה אחרים. את תוצאות הניסוי רשמתי למטה.

תהליך הטיפול בג'וקים, צעד אחר צעד
קחו צנצנת זכוכית ריקה. אתרו את הג'וק (מקק/תיקן או כל שם אחר בו אתם מכנים את הפולש) ושימו עליו את הצנצנת במהופך כך שיוכל לנוע בתוכה בחופשיות. (שימו לב, מטרת הצנצנת אינה למעוך אותו וגם לא לחנוק אותו באיטיות. מיד תגלו את מטרתה!)
בהבעת פנים אסרטיבית ובנחישות שאיננה משתמעת לשתי פנים, אמרו לג'וק הכלוא (לאני העליון שלו, כמובן) את הדברים הבאים:
ג'וק יקר – הנוכחות שלך מאד מפריעה לי. זה הבית שלי ואסור לך או למי מחבריך להיות פה.
התרחקו מביתי ולכו אל __________ (חייבים לומר לג'וק לאן להוליך את עצמו ואת חבריו. אין לשלוח אותם לשכן, לא חשוב עד כמה אינכם אוהבים אותו. בחרו מקום בו יהיה להם שפע של מזון והם לא יפריעו לאיש. דוגמא טובה לכך – המזבלה העירונית).
השיחה הינה דו-צדדית, כלומר, לא מדובר בנאום הנאמר מתוך התעלמות מוחלטת מהג'וק, אלא בשיחה, שבה אתם אשכרה יכולים לקבל תשובה מהג'וק שיאמר לכם למה הוא הגיע אליכם הביתה, ומה דעתו על הבקשה שלכם. נסו כמיטב יכולתכם להגיע איתו להבנה. אם זה לא יעבוד, מותר לכם לומר שבלית ברירה תאלצו להזמין תברואן. גם כאנשים רוחניים, מותר לכם להגן על ביתכם.
ועכשיו, אמרו לג'וק, לך ספר לכל חבריך וכך תציל את כולם!
שחררו את הג'וק כדי שיוכל לעשות את המוטל עליו.
המתינו את הזמן שהקצבתם. אם כלום לא השתנה – עימדו במילה שלכם והזמינו תברואן.
נסיבות חריגות למניעת הקטל הן אם חשתם בעת השיחה שלג'וק המסוים הזה אין קשרים מספיק טובים בקהילת הג'וקים ולכן לא הקשיבו לו. במקרה כזה זמנו ג'וק מקובל יותר ושוחחו איתו. האפשרות השניה היא שאתם עצמכם לא הייתם נחרצים מספיק בעת השיחה ולכן אין סיבה להרוג את הג'וקים בגלל טעות שלכם. תפסו ג'וק נוסף. קחו נשימה עמוקה ופעלו לפי ההוראות.
בעקבות מאמר זה מטפלי תטא הילינג שונים פרסמו בפורום תטא הילינג בנומיינד (בסביבות אוקטובר 2010) שטיפלו בנמלים בגישה דומה והצלחתם היתה מרובה.
אישה אחרת סיפרה שיישמה את הטכניקה בהצלחה על צרעות שהקימו קן סמוך מאד לביתה שסיכנו את באי הבית.

ברמה האישית היה זמן שג'וקים הגיעו לבקר אותי. הייתי אז בתחילת דרכי בתטא הילינג ולא ממש הבנתי מה אני עושה. אז עוד חשבתי שאם אני מאיימת זה עושה רושם על מישהו ולכן תפסתי ג'וק ואיימתי עליו, ואז עוד ג'וק ועוד ג'וק וזה לא עזר, בין השאר כי לא הייתי פתוחה ממש לשוחח איתם. לא שאלתי אותם כלום, רק איימתי, בטוחה ביתרון הגודל שלי על פניהם, וכפי הנראה זה לא ממש הפתרון לחיים של אחוה, שיתוף, או כבוד הדדי.

היום אני מלמדת את תלמידי את אומנות ההקשבה לכל מה שישנו. בעלי חיים, צמחים וגם לעצמים המכונים 'דוממים'. המידע שעולה הינו פשוט מרתק.

גם אתם מוזמנים לשתף את החוויות שלכם עם חרקים שונים באמצעות עמוד יצירת קשר.

פידבקים של קוראים מתלהבים יותר ופחות:
לאחר שבועיים שיש לי בית מלא נמלים ענקיות החלטתי לעשות להן תטא כמו שנגה כותבת… עשיתי זאת אתמול בלילה… והיום בבוקר לא נשארה נמלה אחת!! מדהים… אני עוברת בכל הבית והן נעלמו כלא היו… (מיי)
שלום נגה, קראתי את המאמר שלך ואני מתחברת. הבעיה היא שאני כל כך פוחדת מהם (מהג'וקים) שאני לא מסוגלת לשים עליהם צנצנת. פעם, ישר היו רועדות לי הרגליים, הייתי מטפסת על המקום הכי גבוה שיש וכמובן צורחת עד שמעיפים אותם ממני. היום המצב באמת יותר טוב. בהרבה. ועדיין הם מעוררים בי צמרמורת. צרצר, למשל, שדי דומה לג'וק לא מזיז לי. אפשר משהו אחר? והאם זה עובד אותו הדבר גם עם נמלים? (ענת) שלום ענת, אני מציעה לך קודם כל לטפל ברתיעה הגדולה שלך מפני ג'וקים. יכול להיות שהפחד יושב על חווית ילדות או אולי משהו אפילו לא מהחיים האלה… מעבר לכך, דעי לך שעל פי ויקיפדיה ג'וק בוגר יכול לרוץ במהירות של מעל 5 קמ"ש ויש לו רפלקס בריחה פנומנלי הגורם לו תמיד להעדיף את החושך. על כן, הסיכוי שלנו לראות בבית ג'וק בריא הוא נמוך מאד. מי שיראה לרוב יהיה חולה או זקן ויהיה קל ללכוד אותו. מי יודע, אולי אפילו תרצי לעשות לו ריפוי? ועד שיטופל הפחד שלך מפני ג'וקים, את יכולה להשתמש במטאטא וללכוד אותם בפינה. כך לפחות תפחדו ביחד… 🙂
שלום שלום, יש בעיה אחת בעניין הג'וקים. תיקנים הם לא ייצורים חברתיים בכלל. נמלים, טרמיטים, צרעות לפעמים אבל ג'וקים/תיקנים לא. בעיה… ערב נעים, קרן.

בהצלחה,

ד"ר נגה בן ישראל,

וטרינרית ומאסטר לתטא הילינג

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר