נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

הילינג – מוצא ראשון או אחרון בעת מצוקה?

ב-2007, בעבודתי כווטרינרית, אחד מתפקידיי היה לקבוע מתי הזמן האופטימלי להרביע סוסות כדי שייכנסו להריון. למרות שבשנה הקודמת נהניתי מ-100% הצלחה בחווה מסוימת, בשנה זו אף סוסה לא נקלטה. התלוותה לכך תופעה חריגה – המחזור שלהן בושש לבוא. בבדיקות שערכתי הכל נראה היה תקין, לכן התייעצתי עם מומחה בעל שם עולמי בתחום הפוריות. עצתו היתה לערוך טיפולים פולשניים יותר ולהכפיל את מינון ההורמונים שנתתי.

הרגשתי שלא נכון לפעול כך. חשתי שחוסר ההתעברות של הסוסות היא סימפטום למשהו רחב יותר, לא פיזי, וחששתי שגם אם הטיפולים יצליחו, זה יהיה בניגוד לרצון הסוסות. שוחחתי על כך עם הבעלים והסכמנו להניח להן ל-2-3 חודשים. בתום התקופה כולן נכנסו להריון טבעי.

לימודי תטא הילינג שפכו אור חדש על המקרה

אני זוכרת איך בדקתי את המים בחווה, את האוכל. חיפשתי הסברים חומריים מתחת לאדמה. בדיעבד, הבנתי שלסוסות היה קושי רגשי או מנטלי שמנע מהן להתעבר. כשפתחתי את התיקים הרפואיים שלהן קלטתי דפוס – כל הסוסות הללו היו אמהות מנוסות, נהדרות, ולמרות זאת כולן דחו באותה שנה את הוולדות שלהן מיד לאחר ההמלטה. כתוצאה מכך כולן סבלו מעצירת שלייה וממתח נפשי. מה שהסוסות באמת היו זקוקות לו זה ריפוי. הילינג. מישהו שיבין אותן ואת הסיבה שגרמה להן לדחות את הוולדות. ומאחר שמדובר היה בתופעה גורפת בחווה שלמה, ייתכן שהגורם המשותף היה הבעלים ומה שעבר עליהם מבחינה רגשית.

מניסיוני היום, כאשר מוצאים את שורש הבעיה ומטפלים בו, משך ההחלמה מתקצר לעומת טיפול בסימפטום בלבד, וכך נחסכים טיפולים לא נעימים ואולי גם כסף רב.

הילינג – כלי מדויק ורגיש

הילינג בהחלט מתאים לשמש כמוצא ראשון. זהו כלי עדין, ופעמים רבות מדויק ומהיר מאד משום שהוא מתמקד בהיבטים הרגשיים, הנפשיים והמנטליים של המחלה ולא רק בהיבטים הפיזיים שלה.

הילינג יודע לזהות שינויים עדינים עוד בטרם יופיעו בגוף הפיזי. הוא נעזר ביכולת לקרוא את ההילה האנרגטית שמקיפה את הגוף הפיזי שלנו, שבה משתקף מצבם של הגוף-נפש שלנו. כאשר הגוף-נפש יוצאים מאיזון – ההילה היא הראשונה לשקף זאת. מדענים שמכירים בכך מנסים לבנות מכשירים שיצליחו לקרוא את ההילות וכך לשפר מאד את הגילוי המוקדם של מחלות. אני מקווה שהשימוש במכשירים כאלה ימשיך את הקו של הילינג קלסי ויחתור לפתור את המחלות מהשורש ולא רק לתת טיפול ש"יהרוג" את המחלות.

הילינג ורפואה מערבית – שילוב מנצח

דיאלוג פתוח בין הידע אשר נצבר ברפואה המערבית לבין זה שנצבר בשיטות הילינג שונות, יכול ליצור הפריה הדדית אשר תזניק את כולנו לעידן של בריאות אמתית. ככל שירבו האנשים שמבינים לעומק גם ברפואה מערבית וגם בהילינג שיתוף הפעולה יוכל להתרחב, ותחושת הקונפליקט לכאורה שקיימת היום בין שתי הגישות תוכל לעבור מעולם.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר