נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

הילינג מנקודת המבט של מכניקת הקוונטים

עד לא מזמן, רווחה הסברה המדעית שגרעין האטום עשוי מחלקיקי חומר מוצקים. ההתפתחות הטכנולוגית ערערה את מוצקות הסברה. התגלה שהגרעין מורכב רק מחלקיקים זעירים הנמצאים בתנועה מתמדת, ללא מסת מנוחה, כלומר, הם דומים הרבה יותר לאנרגיה מאשר לחומר מוצק.

המוח קובע מה 'חומר' ומה לא

אם כן, איך זה שאנו רואים את החומר כמשהו מוחשי ולא רק כאנרגיה?

התשובה, מסבירים המדענים, טמונה במוח. המוח שלנו מתוכנת לפרש אנרגיות ותדרים מסוימים כמוצקים, נוזלים וכדומה. כלומר, למרות שבמציאות קיימת רק אנרגיה, המוח מפרש חלק מהאנרגיה כחומר. משום שכמעט כל בני האדם מפרשים את האנרגיה באופן דומה, נוצרת תמונה מסוימת שאנו קוראים לה "מציאות".

נשאלת השאלה – אם נצליח לשנות את הפרשנות האוטומטית של המוח לגבי המציאות, האם המציאות תשתנה?

הילינג – עדות יוצרת מציאות

נענה על כך בעזרת הניסוי הבא. ידוע כי לקרן אור יש התנהגות דואלית: היא יכולה להתנהג כגל (אנרגיה טהורה), או כאוסף חלקיקים. מה גורם לאור להתנהג כך או אחרת לא היה ידוע, עד שנערך הניסוי הבא:
בתוך מאיץ חלקיקים הוקרן אור על פילם. פעם הציבו גלאי פוטונים (מכשיר שתפקידו לספור חלקיקי אור) בסמוך לפילם, ופעם הסירו אותו. בנוכחות הגלאי, האור שפגע בפילם הותיר חותם כמו של אוסף חלקיקים. כאשר הוסר הגלאי, החותם שהוטבע בפילם היה של גל.
החוקרים הסיקו שעצם ההתבוננות באור השפיעה על התנהגותו.

זה היה גילוי מרעיש. כתוצאה ממנו מכניקת הקוונטים העלתה את הסברה שההתבוננות במציאות אולי לא רק מתעדת אותה, אלא יוצרת אותה הלכה למעשה!

בטיפולי הילינג, המטפל פועל קצת כמו גלאי הפוטונים שבניסוי – הוא עד לשינויים האנרגטיים המתרחשים אצל המטופל. כתוצאה מכך, הריפוי, או הילינג, שערך, הופך לממשי בעולם החומר.

הילינג – שליטה בפרשנות האוטומטית של המוח

פיזיקת הקוונטים ניסחה בצורה מדעית דברים שנחשבו מובנים מאליהם לעוסקים בשיטות הילינג – שהעולם עשוי מאנרגיה בעלת צבע, צליל ותדר. הילינג מלמד אותנו שאנרגיה זו ניתנת לשינוי ושאנו יכולים להשפיע עליה. הילינג מתייחס למחשבות ולרגשות שלנו כאל עצמים בעלי ממשות קיומית והשפעה זהה לזו של החומר. הילינג מלמד איך לגשר בין הנפש שלנו, שמייצגת אנרגיה מובהקת, לבין הגוף הפיזי.

אם נשלב בין תובנות פיזיקת הקוונטים לבין שיטות הילינג מסורתיות, נוכל לשחרר לפרקים, את האשליה הגדולה ביותר של הקיום – את אשליית החומר. ברגעים בהם אנחנו מצליחים להשתחרר מאשליה זו, הילינג יכול ליצור את האפקט הדרמטי ביותר שלו – ריפוי מיידי, מנוגד, לכאורה, לדרך הטבע.

אינני יודעת אם חכמינו העסיקו את עצמם בשאלה מה מנגנון הפעולה של הילינג או שהם פשוט הרשו לעצמם להשתמש במה שכבר זיהו שעובד. אני חושבת שבמשך שנים בני האדם נרתעו משיטות הילינג מהטעם הפשוט שלא ידעו להסביר אותן וכך ייחסו להן לעתים סגולות של מפחידות של כישוף, במקום להיעזר במתנה שניתנה לנו כבני אדם – היכולת להיות נשמה רוחנית המאכלסת גוף פיזי.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר