נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

טיפ #2: האלכסון הוא אסון

תקשורת עם מהות אנרגטית טומנת בחובה פוטנציאל לבלבול. לעתים מסרים אינם מגיעים ולעתים לא ברור מהיכן הם מגיעים – מהאגו? ממדריכים רוחניים? מלאכים? ישויות? כיצד יוצרים בהירות בתקשורת?
נתחיל הפעם מאספקט לכאורה טכני –
היכולת להתמיד בהתחברות לבורא על פי מפת הדרכים.

התמדה כדרך להשגת תוצאות

בקורס היסוד ויאנה מפרטת מפת דרכים המובילה לתקשורת ישירה עם בורא כל שישנו. היא אומרת – התמידו בנתיב זה עד שייווצרו במוחכם מסלולי ההולכה המתאימים ואז פשוט תהיו ברקיע השביעי. לכאורה הנחיה כל כך פשוטה, ועם זאת רבים מפסיקים תוך זמן קצר להתחבר על פי מפת הדרכים ויוצרים לעצמם קיצור דרך. פעמים רבות הם מתחילים להשתמש בקיצור הדרך עוד בטרם הבטיחו את החיבור הבלתי אמצעי לרקיע השביעי.

האם גם אריות מחפשים קיצורי דרך?

בואו נגדיר תחילה מהו קיצור דרך.
על פי מילון אבן שושן: "קיצור – עשיית דבר מה לקצָר משהיה. הקטנה." הדרך מתקצרת מבלי שישתנה היעד.
מי שראה אי פעם אריה נכח ודאי שהתנהגותו שנראתה עצלה משהו. מלך החיות נדמה כבעל חיים הנזהר לא לבזבז אף קלוריה מיותרת. אך האם הוא מרשה לעצמו עבודה פחות מיסודית בבואו לצוד, להשיג בת זוג, לשמור על טריטוריה? נדון בכך בסוף…

מה גורם לאנשים לקצר ולהמנע ממפת הדרכים?

  • הצורך לפעול ביעילות – מה שזכה בטעות לתואר "עצלות" הוא למעשה מנגנון טבעי נפוץ של השקעת מינימום האנרגיה הנדרש כדי להפיק תוצאות. טבעי שככל שנכיר טוב יותר את מפת הדרכים נזדקק לפחות פרטים כדי לזהות שאנחנו עדיין בנתיב. על כן ניתן לדמיין אותה חולפת יותר ויותר מהר, מבלי לשנות אותה. בקשו מהבורא שיראה לכם זאת. (ראו הערה בסוף.)
  • יש לנו טבע סקרן וחקרן המתוכנת להתחדשות. הליכה בתלם לכאורה מנוגדת לטבע זה. למדו עצמכם לחוות את חדוות היצירה גם כשאתם הולכים בתוואי קבוע מראש.
  • מנגנון חבלה סמוי – חלק מאבדים את הריכוז בעת העליה לרקיע השביעי. תשקלו שזו הסחה מכוונת שנועדה להביא אתכם למחוזות אחרים מאשר לרקיע השביעי, בדומה למלאך שהסית את ידו של משה רבינו מהזהב אל הגחלים. ייתכן וגם לכם יש מלאך, מדריך או תודעה אנרגטית אחרת שרוצה מסיבות שונות לעכב אתכם. במקרה כזה, למדו אותה שהיא יכולה לבוא אתכם אל הבורא ולהנות מכל הלמידות שתקבלו. נסו וראו מה זה גורם ליכולת שלכם להתרכז בנתיב של מפת הדרכים!
  • האגו – פעמים רבות האגו אינו פתוח ללמידות חדשות, אולי מתוך חשש למעמדו. הוא מעניק תחושה כאילו אנחנו כבר יודעים יותר מאחרים ודוחק בנו ללכת בדרך ייחודית משלנו. בקשו מהבורא שילמד אתכם כיצד לעבוד בשיתוף עם האגו, מבלי שירגיש מאוים או דחוי. הבורא יעזור בשמחה.
  • מסוכן להיות ממושמעים – לרבים יש טראומה קולקטיבית מהשואה אשר בה הליכת היהודים בתלם הובילה לאסון גדול. בישראל של אחרי המלחמה נוצרה התנגדות כמעט אוטומטית למשמעת. בדקו זאת עם עצמכם. בקשו מהבורא ללמד אתכם יכולת הבחנה באשר למי להישמע וגם לרפא את הטראומה.
  • שבועות ונדרים – בפרקים הבאים יכוסו שבועות, נדרים איסורים וכדומה להתחבר לרקיע השביעי. מהויות אלו יכולות כמובן למנוע מאתנו להתמיד במפה. יש לאתר שבועות/נדרים אלו, למצוא את תפקידם, לבקש מהבורא למידות שיחליפו את השבועות והנדרים ואז להשלימם בצורה גבוהה ומיטיבה.
  • הערה לסעיף הראשון – הבורא מיטיב להעביר מסרים בתמונות מרוכזות, בדומה למידע הרב המועבר בעת שניות ספורות של חלום. ברגע שנסכים לקבל מידע באופן זה, נוכל לחוות גם את מפת הדרכים כחטיבה אחת של מידע דרכה נחלוף כהרף עין. הכל עניין של תרגול המוח ומה אנו מלמדים אותו לייצר עבורנו.
  • אם יש לכם רעיונות נוספים שלא הועלו כאן לגבי מה מונע מאנשים להתמיד – אתם מוזמנים לשתף.

 

ההתמדה משתלמת.

לפני שנפרדתי מויאנה ו-THInK לפני שנתיים נבדקתי במכשיר EEG המודד פעילות גלי מוח. נתבקשתי להיות בתטא במשך חמש דקות, לאחר מכן לשוחח עם הבודק ולשוב לתטא. הבדיקות הראו שהייתי בתדר תטא עמוק  (5 Hertz). זה מאד שימח אותי. גם לאחר השיחה שבתי בקלות לתטא והמעברים היו מהירים וחלקים.

נוסף הבודק מצא אצלי פעילות מוחית ערה בין האונות הקדמיות לאחוריות בעת שאני בתטא, והסביר שזה נוצר כתוצאה מהתרגול האינטנסיבי שעשיתי במהלך החודשים אצל ויאנה.
כלומר, גם אם בתחילת דרכי כמעט ולא קיבלתי מסרים, פקפקתי במה שקיבלתי וחששתי להסתמך עליו, התרגול השיטתי פרץ מחסומים מוצקים בתוכי ויצר את היכולת לקבל תשובות מופלאות ומפתיעות כל פעם מחדש.

ומה לגבי האריות אתם שואלים?

הטבע אינו סולח לרצף טעויות מתמשך. לכן אריות מונעים בעיקר על ידי אינסטינקטים העוקפים את מנגנון החשיבה בו נתברכנו אנו.
אנחנו בחרנו להיות "הומו ספיאנס" – אדם הנבון. זה שיכול לחשוב, להתלבט… זה שצריך כל יום לבחור מחדש את דרכו. כדי שהבחירה אכן תהיה בידינו, בואו נסיר את הלוט מהמחסומים הלא מודעים שלנו נתחבר למקור הידע הרחב ביותר, האוהב ביותר, זה שמאפשר להגיע לאחריות מלאה.
נתחבר אל בורא כל שישנו מהרקיע השביעי!

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר