נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

טיפ #7: כוס קפה ברקיע השביעי

ברשימות הקודמות עסקנו במחוזות האנרגטיים אליהם יכול אדם להגיע בטעות בעת שהוא מנסה להתחבר לאנרגיה הטהורה של בורא כל שישנו. בטיפ מסכם זה נתמקד בזיהוי אנרגית הבריאה עצמה, כדי למזער עד כמה שניתן את הבלבול בין מישורי הקיום.

מומלץ לקרוא עד הסוף ולהרהר בכל שלב לעומק.

המסע אל מחוץ לעצמנו

ההתחברות לבורא כל שישנו נעשית באמצעות מסע תודעתי אל מעבר לתפיסת המציאות היומיומית שלנו. מהי מטרת המסע הזה?

במישור הקיום השלישי קיימת תודעה של גבולות ומגבלות. תודעה של משאבים מוגבלים שיש להתחרות עליהם, תודעת מוות וחולי והפחד מפניהם וגם כפיפות ליצרים ולרגשות. יש לנו צורך אדיר להרגיש שייכים ופחד עצום מפני נידוי חברתי. אנו חיים בפחד מתמיד לאכזב וידיעה שלמעשה אנחנו כבר מאכזבים ועל כן איננו ראויים למה שאנחנו מתאווים לו. אנו מונעים על ידי תפיסה של שכר ועונש והצורך לשלם בעבור כל מה שנקבל כאן. מי שמקבל ללא תמורה נחשב מפונק, באנגלית – מקולקל, spoiled. לכן, כדי להצליח לקבל את המתנות של הבריאה, יש להתנתק מכל המגבלות שלקחנו על עצמנו. רק כך נתחבר לתודעה שהיא ללא גבולות ומגבלות. תודעה של נתינה טהורה, ללא צורך בתמורה. כדי שנצליח להתחבר אליה, אנו זונחים לרגע קט את התודעה שלנו כפרטים נפרדים בעולם של גבולות, ונוסקים אל המהות הרחבה והגבוהה הרבה יותר של הבורא. באמצעות המסע אל מחוץ לעצמנו אנו מתחברים לפוטנציאל של מה שאפשרי.

אהבה – זה כל הסיפור

במשך שנים נהגה ויאנה לומר שאהבת הבורא היא ללא תנאי. כדי להבין מהי אהבה ללא תנאי המשלתי אותה לשמש המעניקה את אורה וחומה לכל דיכפון ללא קשר למעשיו, רגשותיו ורמת ההודיה שלו כלפיה. בשנת 2012 חידדה ויאנה את דבריה ואמרה שהבורא הוא פשוט אהבה. מהי אהבה ועד כמה היא פשוטה לנו?

פעמים רבות התדר הצלול של אהבת הבורא זר לחיינו. לעתים הוא אפילו נתפס כאויב. התדר של הבורא הוא אויב? מאיים? הכיצד?
ובכן, חלקנו לא ממש חווה אהבה עד היום. חלקנו חווינו את האהבה כתובענית, רגש שבגינו דרשו מאתנו התנהגות מסוימת, צורת חשיבה מסוימת ואף מעשים שלא בהכרח הסכמנו עימם. אחרים חוו אהבה בתור כאב מתמשך שאינו בא על סיפוקו, רגש המסב מבוכה רבה וחוסר בטחון. ההקשר שלנו לאהבה הוא פעמים רבות דואלי. משהו שאנו משתוקקים אליו ומצד שני נרתעים ממנו.

כל האמונות וההתנסויות הללו עם האהבה מהוות מחסום מפני התחברות לבורא. ככל שנתיידד עם מהות האהבה הפשוטה והטהורה של הבורא, ככל שנפתור באופן עמוק יותר את הסוגיות שלנו בנושא האהבה, כך ייקל עלינו לאחוז בתדר הבריאה. כאשר נפנים שבעולמנו הרוחני קיימת האפשרות של קבלתנו ללא תנאי והענקה לנו ללא תנאי, נוכל סוף סוף להרגיש בני בית ברקיע השביעי.

כעס ואהבת הבורא

רגשות מתמשכים כמו כעס, עצב, פחד, ייאוש ושנאה יוצרים עומס על הגוף הפיזי ועם הזמן מחוללים בו שחיקה מוגברת ואף חולי. מאידך, רגשות כמו אהבה, שמחה, שלווה וקלילות נותנים לגוף סביבה אופטימלית לעשות את מה שהוא יודע וכך לממש את מלוא הפוטנציאל הבריאותי שלו. מה גורם להשפעה השונה של הרגשות על הגוף הפיזי?

הרגשות הראשונים גורמים לנו לתחושת נפרדות הפוגמת בצורך שלנו לחוש שייכים. הניתוק באותם רגעים הוא לא רק מהאדם עליו אנחנו כועסים, ממנו אנחנו מפחדים או שבו אנחנו מקנאים. הניתוק הוא מכל היש. במקום להיות שרויים בתודעת חיבור לכל שישנו בעולמנו, אנו מתחברים בעוצמה אל האין. אל המחסור. תחושת הניתוק והמחסור ממסכים את עצם קיומו של הבורא וכך איננו יכולים להתחבר לתדר שלו. על פי הבנתי, זהו המקור לעומס שיוצרים רגשות מסויימים על הגוף הפיזי – הם מנתקים אותנו מהידיעה שאנחנו חלק ממשהו גדול מאתנו, חלק מהבריאה כולה. הניתוק מהבריאה מקשה על קיומה של הבריאות.

קרוב לוודאי שאדם המנסה להתחבר לבורא בעת שהוא חש פחד, חרטה, כעס שיפוטיות וכדומה, יתחבר למישור קיום אחר המאופיין ברגשות אלו. לשמחתנו, כל מישורי הקיום מרפאים. לכן, גם אם עדיין איננו מצליחים להגיע לתדר הטהור של אהבת הבורא אלא רק למתווכים ממישורי קיום אחרים, תהליך ההתפתחות האישית שלנו יכול להמשך. במהלך קורס תטא הילינג יסוד ובכל קורסי ההמשך אנו מניעים תהליך של שחרור חסמים מפני התחברות לבורא. בהדרגה נגיע לנקיון הפנימי אליו אנו שואפים אשר יאפשר לנו להתחבר לתדר הבריאה בעקביות. כאשר נתחבר לבריאה ללא מתכווכים, אומרת ויאנה, הבריאות שלנו תשתפר ומאוויינו יתגשמו באופן ספונטני.

בורא כל שישנו וסוגיית הבחירה החופשית

אחד משני הכללים או החוקים היחידים של תטא הילינג הוא הבחירה החופשית. מהי חשיבותה המיוחדת של הבחירה החופשית שהפך אותה לנדבך מרכזי של שיטה זו?

לכאורה אנו חיים בתקופה בה האינדיבידואליזם הפך כמעט לדת, אך עדיין פעמים רבות אנו מחפשים אחר מנהיג רוחני או גורם אחר שיכוון אותנו. שיאמר לנו מה נכון לנו, מה מתאים, מה מדויק, מה טוב לנו. מישהו שייקח אחריות ויחליט במקומנו. כאשר אנו מבקשים זאת, אנו מבטלים את עצמנו, את שיקול הדעת שלנו, את הסמכות שלנו. אנחנו מסכימים עם האמונה שקיימים טוב ורע ונכון ולא נכון וכך מתחברים לפחד מפני טעות, מפני כשלון, מפני מה שיחשבו עלינו. כאשר התודעה שלנו מסכימה עם הפחדים הללו, היא מסכימה עם מה שלכאורה אין בנו. עם מה שאיננו ראויים או רשאים לו. הפחדים הללו יוצרים ניתוק ביננו לבין כל היש שהננו, ולפיכך אינם מאפשרים לנו להתחבר לבורא כל שישנו. רק כאשר אנו מכבדים את עצמנו ואת הבחירה החופשית שלנו מתאפשר החיבור לאהבת הבורא.

בתשובה לשאלה כמו – מה נכון לי ללמוד? הבורא יכול לענות – מה את/ה רוצה ללמוד? הבורא לעולם לא יבחר במקומנו ולא יצמצם את טווח האפשרויות שלנו. לכן, כל תשובה שיש בה ייעוץ, מופלא ככל שיהיה, מגיעה קרוב לוודאי ממתווך המכיר אותנו היטב וחפץ במה שהוא מפרש כטובתנו העליונה. לאחר שקבלתם עצה, זכרו כי הבחירה בידיכם מה לעשות איתה. עצם השימוש בזכות הבחירה שלכם תקרב אתכם באופן מובהק אל כל היש שהנכם. אל בורא כל שישנו.

לדוגמא, בתחילת דרכי כמורה יעצו לי להעביר לבורא את כל הבקשות למלגות שאקבל על מנת שיכריע בדבר. שמחתי שלא אצטרך להתעסק בנושא וכך נהגתי. שאלתי – האם לתת לאדם מלגה של 10% מהסכום הכולל? קיבלתי – בוודאי. האם לתת 30%? בוודאי. האם לתת 75%? בוודאי. האם לשלם לאדם על מנת שיגיע לקורס? בוודאי. בתחילה התבלבלתי, עד שהבנתי שהבורא איננו מכריע בשאלות של בחירה חופשית. זהו תפקידי.

מה עושה אדם שאיננו יודע מה הוא רוצה?
נתחיל מסיפור.

הייתם פעם בקרקס? האם היו בו פילים? אולי הלכתם מאחורי האוהל לראות את הפילים? ואם הלכתם, אולי ראיתם שהפילים הענקיים, כל כך גדולים שהם יכולים להפיל בקלות בית גדול, קשורים אל יתד אחת קטנה, מעץ. אולי שאלתם את עצמכם למה הפיל הגדול לא בורח. ובכן, אגלה לכם.

כשהפיל הגדול היה פילפילון קטן, בא איש אחד וקשר אותו לעמוד גדול וחזק. הפילפילון התחיל ללכת ופתאום הרגיש שמשהו עוצר אותו. ככל שניסה להתרחק גבר הכאב ברגלו, עד שיום אחד למד את גבולות השרשרת שלו והפסיק לנסות להתרחק. כך חלפו להם יום, יומיים, שבוע שבועיים, שנה שנתיים ומהפילפילון הקטן יצא פיל גדול. פיל שלא מעז לבדוק את הגבולות.
מה ההבדל בין הפיל לביננו? כלום.

תהליך ההתחברות לרצון החופשי הוא פעמים רבות תהליך של השלת חסמים המסתירים מאתנו את מה שאנחנו רוצים. ככל שנסיר אמונות מגבילות כך תבצבץ ותגיח תחושת הרצון הפנימי. לכן, כאשר אנו מתחבטים, למשל, בשאלה מה ללמוד, עדיף לשאול את הבורא מה חוסם אותנו מלדעת מה אנחנו רוצים, במקום לשאול מה כדאי לי ללמוד. על מנת לשחרר את החסם, מומלץ להגיע לאמונת השורש שלו, לראות כיצד היא משרתת אותנו, ואז לבקש מהבורא חלופה לשירות זה. אם מצאנו את כל אמונות השורש אשר מנעו מאתנו לדעת מה אנחנו רוצים (אמונות כמו הפחד לאכזב את ההורים, הפחד להיות שונה, הפחד להכשל), שחררנו אותן והקנינו במקומן אמונות תומכות, יוכל להתרחש בחיינו נס. נוכל להפסיק להיות תלויים במישהו אחר על מנת שיגיד לנו מה אנחנו רוצים.

הצמדות רגשית והתרחקות מהבורא

החוק השני של תטא הילינג הוא חוק העדות. חוק העדות גורס שהבורא הוא המרפא ואנחנו עדיו. הריפוי נמצא בידי הבורא לא רק בגלל שהוא היכולת לרפא, אלא משום שהוא זה שיודע מה הם השיעורים שבחרנו ללמוד וללמד בחיים האלו, ומהו מכלול האמונות שלנו ושל אחרים וכך להתאים את הריפוי לצרכים של האדם. אוהבים ואכפתיים ככל שנהיה, פשוט חסרים לנו הכלים לדעת מהו הריפוי עבור מישהו.

כאשר אנו צמודים רגשית לתוצאה מסוימת, כלומר, כשאנו מרגישים תלווים בכך שתתקבל התוצאה המסוימת שאנו מעוניינים בה, אנו מפסיקים להיות פתוחים לאמת של הבורא. ההכרה שלנו עלולה להמציא עדויות משל עצמה שאין להן אחיזה במציאות רק כדי "לספק את הסחורה".

בתדר של הבורא אין תוצאה נכונה או לא. עושר איננו עדיף על פני העוני, עבודה איננה עדיפה על פיטורין, חיים אינם עדיפים על פטירה. לפני שהגענו לכאן הצבנו לעצמנו מטרות כלשהן והבורא שמח לעזור לנו למלא אותן. כדי להתחבר לאמת הנפלאה של הבורא מומלץ שנשחרר את מה שאנחנו 'יודעים' או חושבים שיודעים לגבי ריפוי וכך תפתח בפנינו דלת למהות מופלאה באמת שאין בו יותר פחד או מחסור. המהות של בורא כל שישנו מהרקיע השביעי.

מילות סיכום

תטא הילינג מעניקה לנו כלי – היכולת להתחבר לבורא כל שישנו כדי לעבור התפתחות אישית מואצת ופיתוח היכולת להיות אחראים על הבחירות שלנו. כבני אדם אנחנו מטלטלים בין מצבי רוח ומשתנים אשר יכולים בקלות לחבר אותנו למקור מידע וריפוי אחר מאשר הבורא. ככל שאנו יותר אוהבים, רגועים, פתוחים למידע שנקבל מבלי לחוש ביקורת או צמידות לתוצאה, כך קל לנו יותר להתחבר לתדר הבריאה.

לעתים במהלך טיפול אנו מזהים שרגש אחר שולט בנו. ביקורת, פחד, כעס. באותו הרגע ניתן לעשות ניתוק אנרגטי מהמצב ולהתחבר מחדש על פי מפת הדרכים. התשובות שנקבל ישתנו מיד.

הטיפים שהענקנו כאן נועדו לחדד את הבנתנו לגבי מהות הבריאה כך שנוכל להתחבר אליה בדרך הקצרה ולהגשים את מאוויינו.
כן יהיה רצון.
אמן.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר