נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

לימודי רפואה משלימה

לימודי רפואה משלימה – איך בוחרים?

ראשית נגדיר מהי רפואה משלימה:
רפואה משלימה היא התחום המשלים את הרפואה המערבית הקונבנציונאלית.
רבים רואים בתחום של רפואה משלימה אלטרנטיבה כמעט מלאה לרפואה המערבית, זו רפואה המטפחת את יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף דרך מתן תנאים אופטימאליים להחלמה ודרך העמקת החיבור בין הגוף הרוח והנפש.
קיימים עשרות תחומים בנושא לימודי רפואה משלימה: דיקור, סו ג'וק, טווינא, אירידולוגיה, פרחי באך וגם ליצנות רפואית.
מאחר והמועצה להשכלה גבוהה מסרבת לעת עתה להעניק לעוסקים בתחום תואר אקדמי, לימודי רפואה משלימה נערכים ללא בקרה של סמכות כלשהי והתחום נותר, לצערנו, פרוץ. מי שרוצה ללמוד קורסים בתחום הרפואה המשלימה צריך לעשות עבודת מחקר עצמאית כדי לבחור לא רק את התחום בו ירצה להתעמק אלא גם כדי לבדוק את איכות ומהימנות המקום בו ילמד.
הדרך לבחור לימודי רפואה משלימה מסתמכת על שני כלים כמעט מנוגדים – תחושות בטן, או, אינטואיציה, וידע.
ידע ואינטואיציה יכולים להוביל לבחירות שונות, אולם, כאשר הידע והאינטואיציה מגיעים להסכמה לגבי סוגי לימודי רפואה משלימה, זו לרוב הבחירה האופטימאלית עבורנו.

לימודי רפואה משלימה – בחירה בעזרת האינטואיציה

נניח שבאופן אינטואיטיבי אתם חשים שעיסוק בתחום של רפואה משלימה נכון לכם. כעת נדרשת אינטואיציה כדי לבחור את התחום שהכי מתאים לכם.

לימודי רפואה משלימה – הקשבה לאינטואיציה היא מיומנות נרכשת

דרך אחת להיעזר באינטואיציה היא לשים לב לצירופי מקרים מיוחדים בחייכם.
אם פתאום תגלו שאתם שומעים שוב ושוב סיפורים מעניינים על לימודי רפואה משלימה, בדקו למה זה קורה. אולי יש כאן מסר עבורכם.
צורה אחרת לשימוש באינטואיציה היא בתרגיל הבא: עצמו את עיניכם, בקשו מהאמת הפנימית שתנחה אתכם בבחירה, ואז העבירו את האצבע שלכם על רשימת נושאים של לימודי רפואה משלימה.
בקשו שהאמת הפנימית תעצור את האצבע שלכם על לימודי רפואה משלימה שהכי נכונים עבורכם.
לימודי רפואה משלימה שבהם היכולות שלכם יבואו לידי הביטוי בצורה הטובה ביותר וימצו את הפוטנציאל הגבוה ביותר שלכם.
לימודי הרפואה המשלימה שהכי תהנו ללמוד. כל שאלה שתשאלו יכולה כמובן להוביל לתשובה אחרת, לכן תבחרו אתם את הקריטריון שינחה אתכם בבחירה.

  • אם תעשו את התרגיל הזה מתוך אמון והקשבה פנימית, תופתעו לגלות עד כמה הוא מדויק.

פתגם סיני אומר "כשהתלמיד מוכן, המורה מגיע", בדיוק כפי שיש משיכה בין בני אדם, כך קיימת משיכה בין כל האלמנטים שביקום.
האינטואיציה היא זו שתספר לכם איזה תחום קורא לכם, או שאתם קוראים לו.

לימודי רפואה משלימה – בחירה באמצעות מידע.

מאחר וקיימים עשרות תחומים של לימודי רפואה משלימה, אחת הדרכים הנפלאות לקבלת החלטות בעידן חופש המידע הוא איסוף ידיעות לגבי לימודי רפואה משלימה.
אחד הערוצים העיקריים הוא האינטרנט, הנותן לנו כלי מיון ראשוני נפלא. כך ניתן למשל לדעת מה משך ההכשרה של מטפל, מה אופי הלימודים, עלות, וכמובן מה אופי הטיפול הניתן בשיטה. אדם שאוהב מגע יוכל להתמקד בשיטות המערבות יותר מגע.
אדם הנרתע מריחות חזקים לא ירצה ללמוד תחום בו יש שימוש בשמנים ארומטים שונים. אדם שרוצה תחום המנצל ידע מקצועי עמוק ורב אולי יימשך דווקא לנומרולוגיה, אסטרולוגיה וכדומה.
אחרי שנאסף כל המידע התיאורטי על לימודי רפואה משלימה, ניתן לחפש התנסויות בשיטות השונות. אפשר לקבל טיפולים, להגיע למפגשי היכרות לגבי לימודי רפואה משלימה שונים, ויש גם ירידים או פסטיבלים בהם ניתן לפגוש מטפלים רבים ומרצים מומחים וכך להיחשף לידע רב תוך פרק זמן קצר.

לימודי רפואה אלטרנטיבית – רוב האנשים לומדים יותר מתחום אחד

רוב האנשים שנכנסים לתחום של לימודי רפואה אלטרנטיבית, לומדים שיטות טיפול שונות, ובהמשך משלבים את הידע שרכשו ליצירת פסיפס ייחודי של טיפולים.
אני מניחה, שהסיבה לכך שאנשים משלבים בין שיטות טיפול שונות, היא שהתחום של לימודי רפואה משלימה בנוי מהיבטים שונים של אותה אמת קוסמית רחבה.
לימודי רפואה משלימה מרחיבים את ההתבוננות שלנו בעולם ואת ההבנה שלנו את עצמנו ואת האחרים ודרך כך יוצרים גירוי להרחיב עוד ועוד את ההבנה.

מאחר שתוחלת החיים הממוצעת רק הולכת וגדלה, למה לא להמשיך ללמוד בעצם? זו דרך נפלאה להשאר צעירים ברוח וגם בגוף.

לימודי רפואה משלימה – אור מיוחד על תטא הילינג

אחד התחומים המרתקים ביותר של לימודי רפואה משלימה הוא תטא הילינגקורס תטא הילינג מלמד לתקשר עם מקור אנרגטי קוסמי שהמהות שלו היא אהבה ללא תנאי.
לאהבה זו יש ידע אינסופי ויכולת יצירה מופלאה ומאפשרים ריפויים בעלי אופי נסי.
כמו לימודי רפואה משלימה אחרים, גם תטא הילינג מלמדת איך להעצים את כוחות הריפוי הטבעיים של הגוף, היא יורדת לשורש הרגשי של המחלות השונות מתוך מטרה לרפא אותן מהשורש.
תטא הילינג הגיעה ארצה ב-2005. כבר בראשית דרכה, עם הכשרה מינימלית של שישה ימי לימוד בלבד, מטפלים רבים הצליחו לחולל שינויים ניכרים בחייהם ובחיי אחרים. הטיפול כבר אז היה פלאי, קסום ומאד מרגש. כדי להעמיק את יכולת הריפוי, מורים ומטפלים למדו בחו"ל את קורסי ההמשך והביאו איתם ידע זה ארצה.

לימודי רפואה משלימה הם תחום דינמי, והיום כבר ניתן ללמוד בארץ את כל קורסי המטפלים, שמונה במספר. מעבר לרכישת מקצוע מרתק, התהליך הלימודי יוצר התפתחות אישית מואצת.
בקורסים אנו שמים דגש על ריפוי טראומות רגשיות ופיזיות, על שחרור צער, כעס, טינות חרטות ועוד.
שחרור כל אלו מאפשר שינוי של תפיסת המציאות ומתוך כך נסים יכולים להתחיל להתרחש, לעתים אפילו על בסיס יומיומי.
כך גם מי שאינו מעוניין בהכרח להפוך למטפל מקצועי, עדיין זוכה לתהליך אישי יקר מפז.

זוהי המהות הגבוהה ביותר של לימודי רפואה משלימה – הנגיעה במופלא!

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר