נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

למה דווקא תטא הילינג?

לפני עשור צעדתי בפעם הראשונה על השטיח האפרפר ב-THInK – המכון לידע של תטא הילינג באיידהו. עשר שנים! מצאתי לנכון לעצור ולשאול – למה דווקא תטא הילינג? מה גרם לי להתאהב דווקא בה ואיך זה שאחרי עשור אני עדיין מאוהבת? 

בקלות אפשר ללכת על הסבר אקס-טריטוריאלי ולהגיד – ידם של קופידון או של ההשגחה העליונה היתה בדבר… אלא שאני פחות בעד הסברים שבהם אני בובה על חוט, המופעלת בידי כוחות נעלים. הרבה יותר מסקרן אותי להבין את הבחירה שלי, נגה, בתטא הילינג.

אנרגיית האהבה

אני זוכרת את ויאנה שואלת – לאיזה סוג של מטפל אתם רוצים ללכת? כזה שיגיד – "אני רואה שאת בוגדת בבעלך!" וישתול אתכם במקום, או למטפלת שתגיד, "אני רואה שאת קרועה בין שני אנשים ושקשה ללב שלך. בואי נעזור לך." אהבתי מאוד את הגישה הרכה, האמפתית ונטולת השיפוט שויאנה מנחילה לקהילת התטא הילינג. גישה על פיה כל אדם ראוי לאהבה. הגישה שלה נתנה לי תחושה של לגימה ממעין של מים חיים.

יש עוד שיטות שמחוברות לאהבה

אז למה בכל זאת נקשרתי דווקא לתטא הילינג?

הרמת המסך. מאז שאני זוכרת את עצמי היה לי צורך יוקד להבין את משמעות החיים. למה אנחנו כאן? למה יש כל כך הרבה כאב וסבל בעולם ולמה אנשים כל כך פודעים באחרים ובטבע? השאלות האלו הטרידו את מנוחתי וגרמו לי לדכדוך וייאוש. החיבור לכל שישנו שפתחה בפני תטא הילינג נתן לי לראשונה את האפשרות לראות תמונה הרבה יותר רחבה ממה שראיתי עד כה. מעין סיור ב"מאחורי הקלעים" של החיים והעולם. מצבים שניסיתי להבין ללא הצלחה בעזרת השכל הישר פתאום הפכו פתירים בעזרת החיבור לאנרגיית הכל שישנו. תובנה שרגע קודם לא היתה כלל בתודעה שלי פתאום צצה והיא הגיונית ומחוברת לחכמה הרבה יותר גדולה מהשכל הנמרץ שלי. כתוצאה מזה אני יכולה הרבה פחות לאמץ את השכל המודע ולהרפות. פשוט להרפות לתוך תמונת המציאות שנגלית לי כשאני במצב תטא.

יתרונות?

בוסט ליצירתיות – המוח שלי הוא כמו מעין נובע של רעיונות. הסביבה שמצמיחה את הרעיונות הטובים ביותר היא הסביבה הכי דלת אופציות. אני אסביר. בתטא הילינג אין שימוש בעזרים כמו תזונה, דיקור, עיסוי או פעילות גופנית. במקום זה היא מזמינה למצוא את הפתרון לכל הבעיות בתוך התודעה עצמה. הידיעה הזאת מסקרנת אותי ומרגשת אותי עד מאד וכל הזמן מניעה אותי להבין טוב יותר את התודעה ודרך כך להגיע לפריצות דרך חדשניות.

החוויה היא של חדשנות מתמדת, חיוניות גדולה, הנאה צרופה, סקרנות, עניין. תענוג!

מה עוד?

להיות הגרסה הכי טובה של עצמי

זה נכון בכל תחום! בזוגיות, עם הילדים ואפילו מנהלים המעוניינים בפיתוח מנהלים ובקריירת ניהול משגשגת.(תופתעו לגלות את הקשר בין כל אלו בהמשך).

לפני שהגעתי לתטא הילינג שמעתי הרבה פעמים שאני מאד ביקורתית ולא נעימה לאנשים. כשאני במצב תטא, החלק הזה שבי פשוט לא קיים. ככל שאני יותר מתרגלת תטא הילינג, ככל שאני יותר מנקה אמונות, קל לי יותר להחזיק את המצב הזה של אהבה רכה וחוסר שיפוטיות גם מחוץ למצב התטא. 

הייתי רוצה ליהנות כל היום מהתחושה הזאת של אהבה שמחה ונדיבה. בשביל זה ברור לי שהמתנה הכי גדולה שאני יכולה לתת לעצמי ליומולדת 10 היא להמשיך "לעשות תטא" לא רק לאחרים, אלא גם לעצמי. את זה אני לא מספיק מכניסה לסדר היומי או השבועי שלי. אחרי עשור אני יכולה להעיד – אם יש דבר אחד שיכול באמת להוביל אותי לממש את כל הדברים שחשובים לי בחיים – זה לעשות תטא. 

תודה רבה שאתם חוגגים איתי יומולדת 10. יש לי עוד דברים להגיד, אבל החלטתי לעצור כאן כדי לא להלאות אתכם. אשמח שתכתבו לי מה גרם לכם להתאהב בתטא הילינג.

להתראות,
נשיקות
נגה

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר