נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

תטא הילינג – למי זה מתאים?

ב-2009 נסעתי לעבוד בחו"ל למספר חודשים. הקשר הזוגי שלי לא עמד במרחק ונפרדנו. זה מאד העציב אותי והרגשתי בודדה ומאד מבולבלת. עד אותו רגע הייתי בטוחה שהקשר שלנו "זה זה" סוג של אינטואיציה ופתאום לא ידעתי מה לעשות עם עצמי. חיפשתי פתרון וכך הגעתי לתטא הילינג. יצרתי קשר עם מטפלת בארץ וקבענו טיפול טלפוני. בסוף השיחה היתה לי תחושה שחוויתי זה עתה נס! הייתי מאושרת. רמת האנרגיה שלי היתה כל כך גבוהה, שהיה לי זינוק של 50% במכירות באותו יום!
אז מעבר לחוויית הנס הפרטית שלי, האם התגובה הזאת לטיפול היא יוצאת דופן, או שטיפולי תטא הילינג מתאימים לכל אחד?
בואו נסתכל על זה ביחד.

תטא הילינג – האם יש אנשים שמגיבים לטיפול טוב יותר מאחרים?

בהחלט.

יש אנשים שמספיק לעשות להם טיפול הילינג יחיד וכל חייהם משתנים – הם יכולים להחלים ממחלה סופנית, למצוא אהבה, להחליף מקצוע, ועוד. לעומתם אחרים יכולים לבוא שוב ושוב, ללא תוצאות ניכרות לעין.

מה מאפשר להפיק תוצאות בלתי רגילות מטיפולי הילינג?

  • אמונה בקיומה של אנרגיה תבונית שיכולה להתערב ביצירת המציאות.
  • אמונה בנסים. כשלמדתי תטא הילינג הגיעה אלינו חולת סרטן ממוצא מקסיקני. ויאנה סטייבל, המורה שלי, עבדה איתה כחצי שעה ואז עשינו לה מעגל ריפוי. כעבור מספר ימים הבחורה נבדקה ונמצא שהסרטן נעלם. ויאנה הסבירה שככה זה במקסיקו – אנשים מצפים שטיפולי הילינג יצליחו וכך קורה.
  • אמון במטפל.
  • אמונה שיש לנו קשר למחלות שלנו ושהן לא נגרמו רק בגלל נסיבות אקראיות חיצוניות לנו.
  • מוכנות להשתנות. האמונות והרגשות שהיו לנו עד היום הן שהובילו למציאות שלנו היום. כדי שטיפולי הילינג יעבדו, עלינו להסכים להשתנות.
  • נכונות להרפות. להרפות מהתחשבנויות, חרטות, אשמות והאשמות וכדומה. כל עוד נחזיק בהן, אין לטיפולי הילינג סיכוי של ממש להצליח.
  • שכר ועונש. טיפול הילינג מצליח כשאדם מוחל לעצמו על מה שעשה (או נמנע מלעשות).
  • עמידה בניסיונות. יש אנשים הרואים בקשיים שלהם מבחן לחוסן האמונה שלהם. רק אחרי שהם חשים שהרוויחו את הזכות להחלים, יש לשיטות הילינג סיכוי לעזור להם.

איך ניתן לשפר את סיכויי ההצלחה של טיפולי הילינג?

תטא הילינג דוגלת בהבנה שמה שקורה בחיים שלנו איננו נגרם על ידי גורל אכזר או מציאות מקרית, אלא בעיקר על ידי האמונות הלא מודעות שלנו. שינוי אמונות לא מודעות הוא המפתח.

כבר במהלך קורס תטא הילינג יסוד אנו לומדים איך לזהות אמונות לא מודעות ואיך לשנות אותן מהשורש. הקורס עוזר להבין מה זה הילינג ואיך הוא עובד. הוא מאפשר למוסס חששות לא רציונליים מפני הילינג ומלמד את רזי הטיפול והשימוש המושכל באנרגיה המרפאה. הוא עוזר לבנות השקפת עולם חדשה ושפה חדשה שבה הריפוי הופך לתופעה מתבקשת.

לימודי הילינג עוזרים בדרך נוספת – הסיפורים שאני משתפת ושיתופים של תלמידים אחרים יוצרים תודעה קבוצתית שבה הריפוי הוא מרגש וטבעי. אם לא נחווה ריפוי שלנו, נחווה שהצלחנו לעשות הילינג לפחות לאדם אחד, וכך התודעה שלנו תפתח יחסי קרבה וידידות עם עצם הרעיון של הילינג.

הילינג – מילות סיכום

בעיניי טיפולי הילינג מתאימים לכל אדם שמוכן לקחת אחריות על חייו, שמוכן לראות את הקשר הרציף שקיים בין הגוף לנפש ומוכן להכיר בכך שיש בעולם אנרגיה זמינה שניתן לרתום באהבה לצורך הריפוי שלנו. מי שלא נמצא במקום הזה – אולי עדיף שיפנה לערוצי טיפול אחרים.

מאחלת לכולנו רפואה שלמה,

נגה

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר