נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

מה מקנה קורס תטא הילינג ולמי הוא מומלץ?

קורס תטא הילינג – להבחין בין הקול הפנימי לדרמה החיצונית

לפני מספר חודשים קיבלתי מכתב מקופת החולים. הגעת לגיל 50 כתבו לי, כאילו שלא ידעתי, בואי לעשות ממוגרפיה. 

אני זוכרת איך הרגשתי – כאילו זנקה עלי כיתת יורים מתוך המכתב. למרות שאין ולא היה לי שום גוש או חשד לגוש, עדיין חשתי כאילו אני גוססת…

הופתעתי מהתחושה. האם כך מרגישה כל אישה שמקבלת את המכתב הזה? ואיך מצליח מכתב קצר ופורמלי לעורר תגובה רגשית שכזאת? החלטתי לשאול את חבריי בפייסבוק – מה הם היו עושים.

תוך שניות התחילו לזרום תגובות נחרצות – לכי להיבדק! ומיד! 

אני יודעת שהתשובות נכתבו מתוך אכפתיות ושהרבה מהמגיבות אובחנו עם סרטן או ליוו אישה אהובה לאורך הטיפולים הרפואיים שקבלה ושמחתי שהן מאמינות בטיפול הרפואי, אבל מה אם יש לי גישה אחרת לחיים? מה אם אני מאמינה שמחלות הן צורת תקשורת שמעידה על מצוקה פנימית כלשהי ואני רוצה ללמוד להקשיב לה ולתת לה מענה ישיר לפני שאני פונה לטיפול רפואי שיעלים את התקשורת הזאת? 

ההכשרה שקיבלתי מאז קורס תטא הילינג הראשון שלי ועד היום נתנה לי את היכולת להבין שחרדת המוות שחשתי לא העידה בשום צורה על מצבי הגופני, אלא נבעה מתוך הפחד הקולקטיבי העז ששידר המכתב. קורס תטא הילינג פתח לי את הדלת לא רק להבחין בין הפחד לבין המציאות, אלא גם להפעיל שיקול דעת עצמאי ולבחור מתוך חיבור לעצמי.

אם גם לך חשובה היכולת לחיות מתוך חיבור לעצמך והיכולת להפעיל שיקול דעת – בהחלט ייתכן שקורס תטא הילינג מתאים לך

מה עוד חשוב לדעת לגביו?

קורס תטא הילינג – לאנשים הגיוניים

המילה "הילינג" עלולה ליצור רושם מוטעה כאילו מדובר בשיטה "רוחניקית" שמתבססת הרבה יותר על אמונה מאשר על ההיגיון. אני מסכימה שיש דברים מסוימים שחיוני להאמין בהם כדי להצליח בשיטה, ומצד שני – אי אפשר להשתמש בה בהצלחה לאורך זמן מבלי להשתמש בהיגיון. 

אז במה נדרש להאמין? שיש אנרגיה שזורמת ומחברת בין כל הדברים. כלומר, שלמרות הנפרדות שאנחנו חשים, או תחושת הבדידות ושאיש לא מבין אותנו, ישנו חוט שמחבר בין כולנו וגורם לנו לסוג של סנכרון. יתרה מזה. אנחנו יכולים לפתח כלים כדי לקלוט את האנרגיה הזאת ולהיעזר בה באופן מודע. 

מי שלא מסכים להיפתח לכך – עלול חוות את קורס תטא הילינג כחוויה מאד מתסכלת. מניסיון, אין צורך שתהיו משוכנעים בכך לפני הלימודים, אבל אם תקדישו את זמנכם בקורס כדי להוכיח לעצמכם שמה שאמרתי הוא שטות – הקורס כנראה לא יתאים לכם. 

אחרי שתתחילו להאמין בכך, תוכלו להתחיל לחוות התנסויות מרטיטות ומפתיעות. יש כאלה שכבר בשעות הראשונות של קורס תטא הילינג יסוד חווים דברים שגורמים להם לחוויית וואו! ויש כאלה שנדרשת להם הכשרה ארוכה יותר. בכל מקרה, כבר מהקורס הראשון אנחנו לומדים לפתח צורת חשיבה חדשה ומאד הגיונית שאפשר תמיד להיעזר בה ולהגיע גם בעזרתה לתוצאות מאד יפות.

מאחר שראינו שגם מי שחווה מיד הצלחה גדולה וגם מי שלא חווה אותה בהצלחה מתקשים להמשיך להפיק את מלוא הערך שמקנה קורס תטא הילינג יחיד כשהם לבד בבית, אגדנו מספר קורסים וסדנאות יחדיו שביחד יצרו את הצעדים הראשונים בעולם התטא הילינג. קראנו להם תכנית כלי לחיים. לפרטים נוספים אפשר לשלוח הודעת וואטסאפ לטלפון 052-3228856

תטא הילינג - הבחנה בין קול פנימי לדרמה חיצונית

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר