נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

מתן תוקף לריפוי פיזי

אם קרה לכם שזימנתם ריפוי פיזי, ולמרות שקיבלתם עדות שהריפוי התקבל נדמה שבמציאות לא השתנה דבר, הסעיף הזה הוא עבורכם.

לפעמים המיינד, נתקל בסתירה בין נתונים שונים. בין הנתון שראינו ריפוי מטאפיזי, לבין ההיגיון. בין העובדה שחוויתי כאב, שראיתי פצע במו עיניים, שמעתי את הפגיעה כשקרתה, הרחתי את הכווייה, ועכשיו מישהו רוצה להגיד לי שזה לא קרה?
סיפור שהיה ומסקנה בעקבותיו – טרי או'קונול, מורה ותיקה ומאד מוערכת לתטאהילינג הוציאה תבנית מהתנור ולא זכרה עד כמה היא חמה. תוך שניות היא הבינה את גודל הטעות כשחוותה כאב עצום בקצות האצבעות והבינה שנכוותה קשות. תוך כדי שהיא מקררת את היד תחת הברז והשותפה שלה צורחת ברקע כי הרגע ראתה (תסלחו לי על התיאור) פיסות עור חרוך נושרות מקצה האצבעות, בתוך קלחת הכאב והפחד, היא נכנסה לתטא ועשתה לעצמה ריפוי. בעדות היא ראתה תמונה שבה הוציאה את התבנית מהתנור עם כפפה על היד ושום דבר לא קרה. יחד עם זה הכאב נותר חריף. אז היא אמרה לו "לא, לא, לא, אין בך צורך יותר, כבר ראיתי שזה נרפא".
באותו הרגע הכאב חלף, וקצות האצבעות נרפאו.
מסקנה –
אל תנסו את זה בבית (את נושא הכווייה)
אם כבר קרה לכם משהו (בכל תחום בחיים, גם אם זו אמונה שחוזרת על עצמה) תגידו – לא לא לא, אני כבר יודעת שזה השתנה. לא תאמינו איך המיינד בבת אחת משתתק וריפוי יכול להופיע.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר