נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

פורום תטא הילינג

דרך לא פורמלית להכיר את תטא הילינג היא פורום תטא הילינג של נומיינד. פורום תטא הילינג של נומיינד מעניק מענה מקצועי למטפלים המתחבטים איך לגשת לבעיה מסוימת, איך לעזור לקרוב משפחה, אלו אמונות מאפיינות מחלה מסוימת או איך לבצע תרגיל זה או אחר של תטא הילינג. במהלך השנים, פורום תטא הילינג של נומיינד הפך למאגר מידע בהיקף של ספר עב כרס. יש בו תשובות לשאלות שאולי בכלל לא ידעתם שמעסיקות אתכם, וברגע שתקראו אותן הן יעשירו וירחיבו את הבנתכם את תטא הילינג ואת החיים.

היסטוריה קצרה של פורום תטא הילינג

את פורום תטא הילינג באתר נומיינד ייסד ידידי אור קורן, שהיה אז אחד המורים הבכירים בארץ לתטא הילינג (כשאני אומרת 'מורה בכיר' הכוונה היא שאור עבר הכשרה מקיפה בתטא הילינג, כולל קורסי המורים הכי מתקדמים שיש). אור חש צורך לצרף עוד קולגה בעלת הכשרה דומה שתיתן מענה בימים שהוא אינו פנוי וגם תעניק לפונים זווית ראייה נוספת ולכן ביקש שאצטרף אליו.

באותם ימים קבענו את כללי היסוד של פורום תטא הילינג – לתת במה לדיונים ולשאלות, ולמנוע פרסום קורסים או המלצה על מטפלים/מורים. לא רצינו שהפורום יהפוך ללוח מודעות וגם לא רצינו שיהווה מקום לתחרות בין מורים ו/או מטפלים, אלא מקום בטוח לכולם. מקום שבו כולם יכולים להביע דעה ולהתחבט בקול. ידענו שמטופלים ותלמידים מאד אוהבים לפרגן למי שעזר להם, אבל חשנו שהמלצות בנוסח "תלכו רק ל _______" או  "_______ הכי טוב/ה" ייצרו רושם מוטעה כאילו אלו שלא זכו להמלצה הם פחות טובים ורצינו להימנע מכך. בסופו של דבר, מורים שונים מתאימים לתלמידים שונים, ואין באמת דבר כזה "הכי טוב".

האם פייסבוק הוא פורום תטא הילינג החדש?

בפייסבוק יש קבוצה של בוגרי קורסי תטא הילינג בשם "תטא הילינג ישראל". נכון לסוף 2017 הקבוצה מונה מעל 7000. לכאורה זה מקום מצוין להתחכך בקהילת התטא הילינג בארץ ולהכיר אותה. בפועל, מדיניות פייסבוק מונעת מאתנו לראות חלק גדול מהפוסטים שעולים בקבוצה. מצד שני, יש אנשים שחשים יותר בנוח מאחרים להתבטא בקבוצה וכך הדברים שמעסיקים אותם יוצרים רושם כאילו זה מה שמעסיק את הקבוצה כולה, למרות שיש רבים אחרים שדברים אחרים מעניינים אותם. לשמחתי פורום תטא הילינג של נומיינד מעניק גישה לכל הדיונים והשאלות ורובם ככולם ענייניים.

לסיום, בחרתי לצטט פסקה שכתבתי אודות הפורום לפני מספר שנים:

"בשנה האחרונה, אנשים נכנסו לפורום ושאלו לגבי בעיות עיכול, טחורים, בעיות עור, קושי בירידה במשקל, אוטיזם ועוד ועוד. מטפלים שיתפו על ריפוי דלקות שונות, פתרון בעיות רפואיות מורכבות וגם על תהליך טיפולי שהסתיים בריפוי נסי מסרטן (ללא טיפול רפואי, אושר בבדיקות מעבדה). מעבר לנושאים הפיזיים, אנשים התייעצו לגבי תחומי חיים כמו זוגיות, קריירה, הצלחה כלכלית, חינוך, הבנת המבנה הארגוני אנרגטי של הייקום… לא משעמם אצלנו. פורום תטא הילינג מכיל הרבה דברים מעניינים, והכל באווירה ביתית נחמדה."

מקווה שעשיתי לכם חשק לבקר 🙂

פורום תטא הילינג של נומיינד.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר