נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

קורסים ברפואה משלימה

קורסים ברפואה משלימה – לומדים לטפל

'רפואה משלימה' הוא שם כולל לכל שיטות הטיפול המשלימות את הטיפול הניתן באמצעות רפואה המערבית. לא פעם מחליפים שם זה עם השם רפואה אלטרנטיבית המבטא את העובדה ששיטות טיפול אלה מהוות לעתים חלופה לרפואה הקונבנציונלית. אם בתחילה קורסים ברפואה משלימה התקבלו בישראל בסקפטיות, כיום תחום לימודי הרפואה האלטרנטיבית התפתח מאוד, משום שאנשים פשוט מצאו שזה עובד. בהדרגה קמו בישראל בתי ספר ומכללות בעלי שם המלמדים מגוון רחב של קורסים ברפואה משלימה.

קורסים ברפואה משלימה – מה לומדים?

יש סיכוי גבוה שמה אומר כעת הוא נכון, אם כי אין לי דרך מדעית לבדוק זאת. קורסים ברפואה משלימה מלמדים את המטפל להאמין בגוף ובכוחות הריפוי שלו. במקום לתת תרופות שידכאו את היכולות הטבעיות שלו, הרפואה המשלימה מחפשת דרכים לחזק אותו כדי שיצליח להחזיר לעצמו את האיזון. קורסים ברפואה משלימה מלמדים להעריך את הגוף ואת חכמתו העתיקה. יתרה מכך. קורסים ברפואה משלימה מלמדים את המטפל לראות את האדם כשלם. אין הפרדה בין מצבו הרגשי, המשפחתי, התעסוקתי, התזונה שלו, הגנטיקה לבין בריאותו. הכל מכלול אחד ועל כן קורסים ברפואה משלימה מלמדים איך לנהל אורח חיים בריא שיוביל לבריאות לאורך זמן. שיטות הטיפול ברפואה משלימה פעמים רבות מחזירות לאנשים את האחריות לחייהם דרך עידוד האנשים להתמיד באורח החיים הבריא. בוגרי קורסים ברפואה משלימה פעמים רבות מיישמים בעצמם את ההמלצות שהם נותנים וכך יוצרים מתאם הולם בין מה שלמדו לבין מה שהם מנחילים הלאה.

קורס תטא הילינג

אחד הענפים המרתקים של הרפואה המשלימה הוא תטא הילינג. תטא הילינג מלמדת לראות בגוף מעין דובר של הנפש. לאורך שנות קיומה של תטא הילינג הלכה והתוותה מעין מפת הדרכה המקשרת בין בעיות פיזיות מסוימות לבין בעיות רגשיות מסוימות. פעמים רבות לאחר שנפתרת הסוגיה הרגשית, הגוף מתרפא. למשל, פעמים רבות אנו מוצאים שבעיות ברגליים קשורות לפחד להתקדם או פחד לעזוב משהו. לפעמים הן קשורות לקושי של אדם לעמוד על שלו. מי שמגיע מתחום הרפואה המערבית איננו רגיל להתבונן כך על הדברים, אבל ראיתי כבר עשרות פעמים איך פתרון הבעיה הרגשית הפיג את הבעיה הפיזית. ברגע שמתחילים להתבונן על הגוף כבעל אינטליגנציה, הוא הופך ממטרד לשותף. הוא הופך למתנה. אפילו הבעיות שאנו חווים יכולות להפוך למתנה במקום לעול. קורס תטא הילינג מלמד לראות את החיבוריות הקיימת בין כל שישנו, את השפעת הגומלין והיחסים ההדדיים, כולל בין גורמים שנראים מרוחקים לגמרי. אנו מקבלים כלים לנהל את חיינו באחריות גדולה יותר ולהצליח להפיק את התוצאות שאנחנו מייחלים להן. אם מעניין אתכם איך זה עובד, היכנסו לקרוא קצת על תטא הילינג. מסלול הכשרת מטפל בתטא הילינג מתחיל בצעד אחד קטן – קורס תטא הילינג יסוד . ממנו ניתן להתפתח עוד ועוד, אתם תחליטו כמה רחוק אתם רוצים להגיע.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר