נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

ריפוי מיידי – חסמים

ריפוי מיידי הוא אחד הפלאים הבלתי נתפסים שהביאה תטא הילינג לחיי. טיפלתי באנשים שסבלו מכאבים עזים, חלקם בני יותר מ-15 שנים, שהתפוגגו בסשן יחיד. בחילות איומות של השליש הראשון של ההיריון נעלמו תוך דקות ואדם שהיה משותק בשתי רגליו במשך 20 שנה התחיל להניע אחת מהן בעקבות סשן קצר.

כל ניסיון חיי ובמיוחד החינוך הרפואי שרכשתי בעמל רב, משתאים יחד איתי בכל פעם שמתרחש הפלא, הנס.
ובכל זאת, לא כל סשן משיג ריפוי נראה לעין. למה? מה יכול לעכב את הריפוי?

תודעה קולקטיבית

מרגע שאנו מתחילים לזחול, האזהרות ממהרות לזחול אחרינו: לא לטפס על הארון, לא לדחוף ידיים לפה של מיצי החתולה, לא להכניס אצבעות לשקע, זהירות, חם, ועוד ועוד. אזהרות אלה נועדו לכאורה ללמד אותנו איך להתנהל במציאות מבלי להיפגע. אולם, האם הן אכן מתארות את המציאות האובייקטיבית או שמא הן יוצקות במוחנו תודעה של סכנות שתוכל מעתה להתממש במציאות? כלומר, האם ילד הנמצא בסביבה בה איש אינו יודע מהו חשמל או חדות של סכין אמנם ייפגע מהם כמו מי שכבר למד שזה מסוכן?

תפיסת המציאות שלנו היא פרי אבולוציה ארוכת שנים שמזמן הפסקנו להטיל בה ספק. אנו מאמינים, למשל, שסכין שחודר לתוך הגוף עלול להרוג אותנו. תודעה קולקטיבית זו יוצרת סדר ויכולת תכנון. האם אנו פתוחים בכלל לאפשרות שהסכין ייצא מהגוף מבלי שגרם לנזק כלשהו?

כדי להיות עדים לריפוי מיידי, יש לפרוץ את מסגרת המוכר והידוע ולהעז לממש סדרי עולם שונים מכפי שהורגלנו.

שיפוטיות ודעות קדומות

תטא הילינג מבוססת על כך שאנו העדים ולא המרפאים. אומרת ויאנה, הבורא מעניק ריפוי לכל המבקש, אך הצלחת הריפוי תלויה בראש ובראשונה באמונות העד. לכאורה עדות היא משימה פשוטה, אולם, העדות מתקבלת מבעד לשיפוטים ולדעות שלנו המשנים את הריפוי בהתאם.

שיפוטיות כלפי זרים

ישנן דעות קדומות שאיננו מודעים להן – כנגד קבוצות אתניות, כנגד אנשים גבוהים, נמוכים, יפים, מכוערים, כנגד בעלי מקצועות מגוונים וכל תכונה אחרת שניתן להעלות על הדעת. הדעות הקדומות יכולות להיות תולדה של התנסויות בחיים האלה, הן יכולות להיות גנטיות או היסטוריות והן משפיעות מאד על רמת הריפוי שאנו מאפשרים.

למשל, קל להניח שאדם בעל משקל יתר לא יחלים מכאבי ברכיים שלו / הכולסטרול הגבוה / הסוכרת / יתר לחץ הדם שלו עד שלא ירד במשקל וישנה את אורח החיים שלו. אולם, לא בטוח שזה הגורם לתסמין הפיזי שלו. ישנם רזים הסובלים בדיוק מאותן בעיות ובעלי משקל גבוה שאינם סובלים מהן. הבורא יודע לרפא ברגע כל מצב. קורס יחסי עולם מעוצב לאפשר לנו להיות נוכחים לדעות הקדומות שלנו כדי להשתחרר מהן.

שיפוטיות כלפי מכרים

שיפוטיות ודעות קדומות עלולים להתעורר ביתר שאת במפגש עם מכרים. למשל, בעלה של אחת המטפלות שלמדה אצלי ביקש ממנה ריפוי. היא זיהתה שכאביו נובעים מהקונפליקט שלו בין נאמנות כלפיה לבין התרועעות עם אישה אחרת. מה הייתם עושים במקומה? האם הייתם מצליחים לשמור על אובייקטיביות כלפי בקשתו להחלים מהכאב או שמא הייתם מעורבים מדי רגשית?

כשמדובר בקרובי משפחה וחברים, הטיפול גם עלול להיות הזדמנות "לסגור חשבון" או לעשות להם מניפולציה כדי לגרום להם לשנות את דרכיהם, למשל, להפסיק לעשן או להיות יותר בבית. כשאנו מטפלים מתוך אינטרס כלשהו, אנו עלולים למנוע מהם ריפוי מיידי כדי שיהיו חייבים לשנות את דרכיהם.

בנוסף, גם להם עלולות להיות דעות עלינו, כי הם זוכרים לא רק מי אנחנו היום, אלא גם מי היינו בגיל 5 או 16, ולא בטוח שהם לגמרי ייתנו בנו אמון בגלל אותם זיכרונות.

דעות על מחלות

דעות קדומות קיימות גם לגבי מחלות. האם אתם סבורים שיותר קל לרפא שפעת מאשר סרטן? שסוכרת קשה יותר לריפוי מאשר כאב ראש? קורס מחלות והפרעות עוסק בניקוי אמונות אלו.

המפתח לריפוי בנוי מיכולתנו להאמין שכל אדם יכול להחלים ושאין בנו שיפוט נגדו או נגד המחלה שלו.

חסמים נוספים של מטפלים:

  • היכולת לברוא בריאות במקום חולי יכולה לבלבל מאד את התודעה. אם אני יכולה לברוא בריאות, האם אני עלולה לברוא גם חולי ולפגוע באנשים?
  • פחד מפני גרימת נזק בשל חוסר ידע – הרפואה המערבית מושתת על כמות בלתי נגמרת של ידע שיוצרת את הרושם שטיפול שאיננו מבוסס על ידע נרחב כל כך הוא רשלני ומזיק.
  • פחד לאבד את הטעם לחיות – אם אני יכולה לברוא בריאות, האם אני יכולה לברוא גם כסף ללא גבול או בני זוג מושלמים? ואם כך, האם יש סיבה הגיונית לעבוד או לצאת בכלל מהמיטה?
  • פחד מפני חופש בלתי מוגבל – אם איננו חייבים יותר לחלות, להיפצע, מה יקרה למשוואה של סיבה ותוצאה? מה יקרה לגמול על המעשים ה"טובים" וה"רעים"? האם אנו בשלים לחיות בעולם נטול שכר ועונש שיש בו רק חופש בחירה והזכות לרצות?
  • פחד מהצלחה – דמיינו שאדם שאיבד את מאור עיניו נכנס אליכם לטיפול ויוצא את החדר רואה. למחרת בבוקר כל המדשאה שלכם תוצף במבקשי ריפוי שלא יהיו מוכנים לעזוב עד שתדברו איתם. מפחיד? הפחד הזה יכול להסביר למה אנשים שהגיעו לתוצאות פנטסטיות כבר בקורס היסוד "מאבדים זאת" מיד אחריו.
  • פחד מפני סגידה – ההצלחה עלולה לגרום לאחרים לראות בנו סמכות עליונה שעבורה שווה להם לוותר על דעתם.
  • פחד משינויים – אדם שמגלה לפתע שיש לו "כוחות ריפוי" (שהוא עד מעולה) עלול לחוש מחויב לעזוב את עיסוקיו האהובים ואולי אף את ביתו ומשפחתו.
  • פחד מפני חזרה בתשובה – אם כוחות הריפוי מגיעים מאלוהים, האם עלי לחזור בתשובה ולחיות על פי חוקי הדת?
  • חוסר ידיעה כיצד לתמחר את הריפוי.
  • תחושת חוסר ראויות – מרפאים "אמורים" להיות צדיקים ישרי דרך. מטפל שחש לא מספיק נעלה מבחינה מוסרית עלול להרגיש בלתי ראוי להיות עד לריפוי.
  • פחד מפני האשמה בשרלטנות או במעשה כשפים.

ניקוי החסמים הללו ייפתח עבורכם פתח למופלא!

חסמים של מטופלים

גם המחלה הקשה ביותר טומנת בחובה רווחי משנה כלשהם. רווחים כמו תשומת לב, פיצויים כספיים ועזרה פיזית. למרות הרצון בריפוי, הוויתור על רווחים אלו ושינוי אורח החיים עלולים להיתפס כקשים מנשוא. למשל, עלול לצוף פחד משתק מפני כניסה למעגל העבודה או החיפוש אחר זוגיות ובאופן כללי לקיחת אחריות על החיים. מי שהמחלה הפכה להיות חלק מההגדרה העצמית שלו, עלול לפחד מפני השתלבות בחיים הבריאים. בנוסף, יש מערכות יחסים המושתתות על מחלתו של אחד השותפים וההחלמה עלולה לערער מאזן זה.

כדי שריפוי יצליח, לרוב נדרשת הכנה דקדקנית שתעזור לחולה להתכונן להחלמה ולמציאות החדשה שתיווצר בעקבותיה. אני מאמינה שכאשר אנשים יודעים כיצד להשיג את מה שהם רוצים ללא החולי – יודעים איך לנוח, איך להקדיש לעצמם זמן, איך לחוש בעלי ערך, נאהבים ועוד, הם יכולים לשחרר את החולי.

אמונות תרבותיות התומכות בריפוי מיידי

קיימות תרבויות בעלות מסורת ארוכת שנים של ריפוי נסי. עמיתים שתפו אותי בעונג שבבקשת ריפוי לאנשים מתרבויות שכאלה. לטענתם, האנשים הללו פשוט נרפאים. כמו הבחורה המקסיקנית חולת הסרטן שהגיעה אלינו לכיתה באיידהו. ויאנה ישבה איתה 20 דקות ואחר כך עשינו לה מעגל ריפוי. כמה ימים לאחר מכן, הבדיקה הרפואית שלה הראתה שהסרטן איננו! התשלום שויאנה קיבלה, אגב, כלל בעיקר טומאלים שאמא שלה הכינה (מאכל מקסיקני עממי).

סיכום

בסוף 2009 התחלתי לעבוד כמטפלת. חלק מהמטופלים היו חולי סרטן במצב מתקדם שנפטרו תוך 72 שעות מהרגע ששוחחתי איתם. מתוסכלת פניתי לויאנה וביקשתי לדעת האם אני מונעת באופן כלשהו מאותם אנשים להחלים. תשובתה של ויאנה הפתיעה אותי. היא אמרה – את עושה כל מה שצריך. פשוט זמני אליך את אלו שבשלים להחלים. כלומר, אם אתם רוצים להיות שותפים לריפוי מיידי, נקו את החסמים שלכם ואז זמנו את מי שבשל להחלים.

קריאה נוספת במאמר "ריפוי אנרגטי מיידי – משאת הנפש האולטימטיבית. האמנם?"

מברכת את כולנו בבריאות ושמחה,

נגה

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר