נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

תטא הילינג לדיכאון וחרדות

אחד מסוגי הטיפול האלטרנטיבי שהפך לפופולרי, הינו תטא הילינג. שיטת ריפוי זו, מהווה כלי מעמיק ועוצמתי, אשר באמצעותו נוצרים שינוים וריפוי בכל תחומי החיים ורמת ההוויה. זה ידוע, כי מחשבות, אמונות ודפוסים, אנרגיות, השפעות גנטיות, מונעים מאיתנו להתפתח ולמצות את הפוטנציאל הגלום בנו. למעשה, גלי תטא, מחוברים אל ה-MIND בין המודע לתת מודע והם יצירתיים, מעוררי השראה ומאופיינים בתחושה רוחנית גבוהה. הגלים הללו, יתעוררו במצב של הרפיה עמוקה, היפנוזה ובמצבים שאנו לבד בטבע בתחושה של שלווה ועילוי.

על מנת להגיע לשלווה ולהפעיל את גלי התטא, יש להיות במדיטציה במשך שעות ולהגיע למצב של שקט ושלווה מוחלטת. מדובר על תהליך פיזי, פסיכולוגי ורוחני, תוך מחשבה ממוקדת ותפילה לאלוהים.

הסרת אמונות מעכבות באמצעות ריפוי בהילינג

תהליך הריפוי האלטרנטיבי באמצעות הילינג, נועד להתמודדות וטיפול בבעיות שונות ומגוונות כגון: בעיות גופניות ונפשיות,כאשר שיטה זו מציעה שינוי בדפוסי המחשבה ואמונות שמעכבים את המטופל לבחור בחירה חופשית במהלך חייו. כל אדם כול ללמוד את הטכניקות של שיטה זו המרפאה אנשים רבים. ניתן לזמן דברים חדשים ובונים לחיי המטופל, לומדים להשתחרר מדפוסים והרגלים שליליים, התמכרויות הרסניות ומחלות שמעיבות עלינו. אדם אשר חווה טיפול שכזה, יוכל פשוט ליצור לעצמו חיים המלאים בריאות ואושר, סיפוק אהבה, שמחה הגשמה עצמית ועוד.

כל תהליך הטיפול בשיטת זו, המטפל יאבחן את המטופל\ת ויגיע לשורשים הבעייתיים של דפוסי המחשבה והאמונה ויתחיל בטיפול אנרגטי מיידי. בשיטת טיפול זו, ישנן טכניקות מגוונות לריפוי באמצעות אנרגיה וריפוי הנשמה, מה שיפתור את בעיותיו של המטופל\ת. שיטה נוספת לטיפול היא תקשור שנעשה באמצעות המטפל כאשר הוא מחזר את רסיסי הנשמה באמצעות מלאכים אשר שומרים על המטופל.

להיפרד מהדיכאון והתרופות

היום, שיטות הריפוי הרוחניות, הוכיחו את עצמן, עד למצב שכבר ניתן להירפא ממחלות קשות. רבים נמנעים מתרופות שרק גורמות נזק לגוף וכן לנשמה. אדם יכול לרפא את עצמו בשיטות וכוחות שרק הוא מסוגל להן. כאשר אנו לומדים שיטות הריפוי הרוחניות, הטיפול התרופתי יכול לטפל אולי בסימפטום, אך לא בבעיה עצמה. מדענים רבים גילו, כי גלי מוח מסוימים במיוחד גלי אלפא תטא, גורמים להקלה משמעותית למי שסובלים מדיכאון ומתח וזקוקים לטיפול בדיכאון. הרפיה עמוקה בשיטה זו, יגרום לפלאים כמו: שיפור יכולת מילולית, הפחתה בכאבים ואפילו עד לתחושת אופוריה.

קצת על ההיסטוריה

אנה סטייבל, הייתה המייסדת של שיטת תטא הילינג. היא ידעה, כי מצבי חלום, היפנוזה ומדיטציה עמוקה, גורמים לייצור וגישה לתת המודע שלנו. דבר זה, קורה רק כאשר אנו למעשה מוותרים על המודע שלנו. היא אף ידעה, כי מה שמשותף למצבים הללו הוא שהמוח נמצא במצב "תטא" והיא שאלה האם קיימת דרך אשר ניתן יהיה לעבור למצב הזה כאשר  האדם ערני? והיא פשוט הוכיחה שכן. עוד הוכיחה אנה סטייבל, כי אנרגיות של אהבה טהורה וחיבור לאהבה נקייה, יעניקו את התחושה הקסומה.

לוח ארועים

קטגוריות

ספרי תטא הילינג

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר