נשמח לעזור לך
טלפון: 052-3228856
כתבו לי לוואטסאפ ואחזור אליכם
 [email protected]

תטא הילינג – ויאנה סטייבל

תטא הילינג – ויאנה סטייבל

Viana Stibel

"אל תבואי אלי. לכי ללמוד אצל ויאנה סטייבל," אמרה לי מיכל אור. "כשיש אפשרות ללמוד אצל אדם שייסד שיטה בקנה מידה עולמי, תמיד כדאי לקפוץ על המציאה."

 Viana Stibel   
נכנסתי לאתר של ויאנה סטייבל ולא התלהבתי. האתר נראה לי מאד מסחרי ולא אהבתי את התוכן שלו.

מיכל התעקשה ואמרה – למדתי אצל ויאנה. היא אישה חמה, כיפית, מצחיקה. יש לה ידע עצום ויכולות אינטואיטיביות יוצאות דופן. ניסים קורים בסביבה שלה. 

למזלי הקשבתי למיכל ונסעתי לויאנה ללמוד תטא הילינג.

Viana Stibel

מיד הבנתי על מה דיברה. ויאנה סטייבל היא מורה בנשמתה. היא מלמדת דרך סיפורים. בסיפורים שלה הרבה פעמים היא האנטי-גיבורה. האישה שפחדה, שחשה חוסר אונים, זו שמישהו אחר היה צריך להאיר את עיניה, האישה שהעזה להתווכח עם אלוהים ותמיד הפסידה.

הסיפורים כל כך מקרבים. הם הופכים את תטא הילינג לשיטה מאד נגישה. לא שיטה לבני אלים ומלאכים אלא שיטה בשבילי 

ובשביל אנשים כמוני.

Viana Stibel

ויאנה סטייבל החלה את דרכה הרוחנית בעקבות גילוי של סרטן ברגלה. היא היתה בראשית שנות ה-30 לחייה, אמא ל-3 ילדים ומפרנסת כמעט יחידה. המשבר הפיזי והרגשי שחוותה הצריך התגייסות של כוחות הנפש והיצירה שלה וכך נולד הריפוי של תטא הילינג. חדורה בתחושה עצומה של הודיה ואהבה, החלה ויאנה להתגייס גם לעזרתם של אחרים וראתה ברכה בעמלה. הדחף העז להנגיש את הידע ולהפיץ אותו בעולם בצירוף הכריזמה הטבעית שלה עזרו להפיץ את תטא הילינג במהירות בעולם.

Viana Stibel

ויאנה סטייבל שבגיל 17 כבר היתה אמא ולא סיימה את התיכון, הפכה לסופרת פורה. בשנת 2017 היא פרסמה את ספרה השביעי ועוד היד נטויה. את סיפור חייה והיווצרותה של תטא הילינג אפשר למצוא בספר שכתבה יחד עם בעלה גיא סטייבל – על כנפי התפילה (טרם תורגם לעברית).
אני מאחלות לכן~ם שתזכו להכיר את ויאנה סטייבל מקרוב. היא אישיות מיוחדת במינה, אחד מאותם אנשים שמחזיקים עבור כולנו את האמונה שיש אהבה בעולם ושהיא תנצח.

בסרטון הבא מצולמת ויאנה בשיעור שהעבירה במרכז שיבננדה באיי הבהאמה. הסרט כפי הנראה צולם ב-2017.

למתעניינים בתמונות:
1. התמונה הראשית מתוך סיום קורס מורים לקורס מחלות והפרעות במכון של ויאנה סטייבל (THInK) באיידהו פולס, בספטמבר 2011. ויאנה סטייבל יושבת עם כובע במרכז התמונה, ליד בעלה גיא.
2. את התמונה השנייה והשלישית צילם יאיר גולוב בקורס המורים הראשון של ויאנה סטייבל בישראל, דצמבר 2013.
3. את שלושת התמונות האחרונות צילמתי בביקור השני של ויאנה סטייבל בישראל, בהרצאה לקהל הרחב. מרץ 2015.

לרכישת כל ספרי "תטא הילינג" בעברית

מועדון בוקר טוב

תחנת רענון לנפש – רבע שעה של שידור חי יומי שכל כולו קודש ליצירת מציאות

בכל יום נשפוך אור על היבט אחר של החיים שבו האמונות הלא-מודעות שלנו יוצרות מורכבות וקושי ונשתמש בכלים של תטא הילינג כדי לפתור אותן מהשורש.

לטעימה ממועדון הבוקר